orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
musKloiu
- veteran

- Mesaje: 1005
- Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
- Localitate: Kpitala
Mesaj
de musKloiu » 15 Aug 2007, 14:52
mirceaef scrie:Armand scrie: Masina care mie imi place cel mai mult este Nissan Patrol(cel cu sasiul lung) insa nu mi-am pus niciodata problema costurilor de intretinere

Cel mai probabil si datorita faptului ca nu am apucat sa vorbesc cu nimeni care detine asa ceva!
Merci mult de Post si mai astept pareri!
Este o masina de care n-o sa-ti para rau dar cu un consum si costuri de intretinere ridicate. Daca te hotarasti pentru asa ceva iti recomand modelul de 2,8 turbo diesel intercooler. Eventual pot sa-ti dau numarul unui inginer auto care prepara patroluri pt offroad, te duci si verifici masina la el inainte sa o cumperi.
Ca pret iesi mult mai bine daca ti-o aduci din Germania.
Daca te referi la PATROL GR 1 tip Y60 cu motor de 2.8 TD tip RD28T
fabricat intre 88 si 97 buna masina
Cum il cheama pe inginer ca ma intereseaza pe mine.Dan Ionescu?
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
-
mirceaef
- utilizator constant

- Mesaje: 226
- Membru din: 21 Ian 2005, 17:36
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de mirceaef » 16 Aug 2007, 11:48
musKloiu scrie: Daca te referi la PATROL GR 1 tip Y60 cu motor de 2.8 TD tip RD28T
fabricat intre 88 si 97 buna masina
Cum il cheama pe inginer ca ma intereseaza pe mine.Dan Ionescu?
Y60 e preferat lui Y61 in primul rand pt ca are electronica mai putina pe el. Am vazut ca pasionatii de offroad isi prepara in special Y60-uri scurte.
Personal ma simt mai bine cu Y61 pt ca mai merg si pe asfalt, mai bat cate un drum si pe afara, etc. Oricum in general motoarele de 2,8 in sase pistoane sunt foarte reusite, cu precizarea ca trebuie sa ai grija la schimbul de ulei, filtre, etc. N-am auzit pe nimeni cu probleme la tipul asta de motoare.
Probleme au fost numai la motoarele de 3l in patru pistoane, in special cele fabricate intre 2002-2004.
Luigi il cheama pe inginer, are atelierul in Militari, tel 0722.200.533
Carping Club
-
Teoo
- senior

- Mesaje: 449
- Membru din: 09 Apr 2005, 12:04
- Localitate: Alba Iulia
-
Contact:
Mesaj
de Teoo » 16 Aug 2007, 14:06
-
costica_fishing
- veteran

- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
-
Contact:
Mesaj
de costica_fishing » 16 Aug 2007, 15:24
din ce stiu eu, Jeep a avut multe probleme de fiabilitate in ultimul timp.
Adica au fost rechemate in service multe masini.
Am gasit asta pe un forum. O sa caut linkul!
Daca vrei de mers la peste, cauta un second hand. O sa o zgarii de o sa te doara sufletul!
near the beer
-
musKloiu
- veteran

- Mesaje: 1005
- Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
- Localitate: Kpitala
Mesaj
de musKloiu » 16 Aug 2007, 15:40
mirceaef scrie:musKloiu scrie: Daca te referi la PATROL GR 1 tip Y60 cu motor de 2.8 TD tip RD28T
fabricat intre 88 si 97 buna masina
Cum il cheama pe inginer ca ma intereseaza pe mine.Dan Ionescu?
Y60 e preferat lui Y61 in primul rand pt ca are electronica mai putina pe el. Am vazut ca pasionatii de offroad isi prepara in special Y60-uri scurte.
Personal ma simt mai bine cu Y61 pt ca mai merg si pe asfalt, mai bat cate un drum si pe afara, etc. Oricum in general motoarele de 2,8 in sase pistoane sunt foarte reusite, cu precizarea ca trebuie sa ai grija la schimbul de ulei, filtre, etc. N-am auzit pe nimeni cu probleme la tipul asta de motoare.
Probleme au fost numai la motoarele de 3l in patru pistoane, in special cele fabricate intre 2002-2004.
Luigi il cheama pe inginer, are atelierul in Militari, tel 0722.200.533
Pai RD28T a fost cel mai reusit motor de la NISSAN....
Il stiu pe Luigi din Militari si am numarul lui de telefon....multumesc mult dar nu ma intereseaza sfaturile inginerului respectiv....un specialist in nissan stii?

Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
-
musKloiu
- veteran

- Mesaje: 1005
- Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
- Localitate: Kpitala
Mesaj
de musKloiu » 16 Aug 2007, 16:05
@mirceaef
Ma intereseaza un inginer peste cunostintele lui Gabi Nicolae daca intelegi.....
Multumesc
Daca nu stii cine este Gabi Nicolae intreaba-l pe Luigi....

Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
-
Teoo
- senior

- Mesaje: 449
- Membru din: 09 Apr 2005, 12:04
- Localitate: Alba Iulia
-
Contact:
Mesaj
de Teoo » 17 Aug 2007, 06:49
Salut ,
Si mersi mult.
Intr-adevar nu prea se stie mare lucru despre fiabilitatea lui Jeep Patriot , fiind noua .
Caut o masina cu care sa ies nu doar la peste ci si cu familia.Nu e dedicata doar pt mers la peste .Nu as investi atatia bani doar pt asta.Faptul ca ea vine cu 4X4 la banii astia mi s-a parut OK.
Exista o diferenta de echipare SUA vs EUROPA.
In europa varinata de baza are si aer conditionat si geamuri electrice.
Aici vezi preturi si echipare:
http://www.jeep.ro/Projects/c2c/channel ... atriot.pdf
Fata de varianta SUA in Europa o echipeaza cu motor diesel de 2 l care e TDI -ul de 140 CP de la Volkswagen de fapt, si nu CRD cum scrie pe acolo( am luat legatura cu un dealer )
Mersi
-
Puiu.BZ
- veteran

- Mesaje: 794
- Membru din: 05 Noi 2006, 12:13
- Localitate: Buzau
Mesaj
de Puiu.BZ » 17 Aug 2007, 14:10
QASHQAI DIESEL!
-
costica_fishing
- veteran

- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
-
Contact:
Mesaj
de costica_fishing » 20 Aug 2007, 00:17
Quasqai asta presupune service de la Badsi! Mai bine o lasi balta!
Parerea mea....Nissan s-a porcait de cand s-a combinat cu Renault.
Zic si eu: nu s-a dat nimeni cu noul Outlander sau ma rog, ceva referinte aveti?
Stiu ca are acelasi motor diesel de 2l si 140 CP de la Volkswagen (pe care in curand o sa il aiba toate masinile

), motor despre care se spune ca nu ar fi la fel de reusit ca si cel de 1,9 tdi, respectiv ca se cam da la ulei (in cartea tehnica zice de 1l la 1000 km, ceea ce zic eu ca e mult).
near the beer