Masinile noastre
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
La varianta aducerii dintr-o tara civilizata(nu obligatoriu Germania) m-am gandit si eu... insa inca ma documentez la o varianta prin care sa nu platesc taxele nesimtite pe care le cer astia pentru inmatriculare!
Comparate cu pacalelile de masini cu care suntem obisnuiti(dacia, aro, aro 10 etc) oricare dintre masinile de teren cu renume(Toyota, Mitsubishi, Nissan... ) sunt mai mult decat perfecte!
Deocamdata fac o scanare a pietei, si in momentul in care o sa stiu cam cati bani imi pot permite o sa stiu si exact ce caut!
Comparate cu pacalelile de masini cu care suntem obisnuiti(dacia, aro, aro 10 etc) oricare dintre masinile de teren cu renume(Toyota, Mitsubishi, Nissan... ) sunt mai mult decat perfecte!
Deocamdata fac o scanare a pietei, si in momentul in care o sa stiu cam cati bani imi pot permite o sa stiu si exact ce caut!
Spining....Prea bun ca sa fie light...
Daca te referi la PATROL GR 1 tip Y60 cu motor de 2.8 TD tip RD28Tmirceaef scrie:Este o masina de care n-o sa-ti para rau dar cu un consum si costuri de intretinere ridicate. Daca te hotarasti pentru asa ceva iti recomand modelul de 2,8 turbo diesel intercooler. Eventual pot sa-ti dau numarul unui inginer auto care prepara patroluri pt offroad, te duci si verifici masina la el inainte sa o cumperi.Armand scrie: Masina care mie imi place cel mai mult este Nissan Patrol(cel cu sasiul lung) insa nu mi-am pus niciodata problema costurilor de intretinereCel mai probabil si datorita faptului ca nu am apucat sa vorbesc cu nimeni care detine asa ceva!
Merci mult de Post si mai astept pareri!
Ca pret iesi mult mai bine daca ti-o aduci din Germania.
fabricat intre 88 si 97 buna masina

Cum il cheama pe inginer ca ma intereseaza pe mine.Dan Ionescu?
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
-
- utilizator constant
- Mesaje: 226
- Membru din: 21 Ian 2005, 17:36
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Y60 e preferat lui Y61 in primul rand pt ca are electronica mai putina pe el. Am vazut ca pasionatii de offroad isi prepara in special Y60-uri scurte.musKloiu scrie: Daca te referi la PATROL GR 1 tip Y60 cu motor de 2.8 TD tip RD28T
fabricat intre 88 si 97 buna masina![]()
Cum il cheama pe inginer ca ma intereseaza pe mine.Dan Ionescu?
Personal ma simt mai bine cu Y61 pt ca mai merg si pe asfalt, mai bat cate un drum si pe afara, etc. Oricum in general motoarele de 2,8 in sase pistoane sunt foarte reusite, cu precizarea ca trebuie sa ai grija la schimbul de ulei, filtre, etc. N-am auzit pe nimeni cu probleme la tipul asta de motoare.
Probleme au fost numai la motoarele de 3l in patru pistoane, in special cele fabricate intre 2002-2004.
Luigi il cheama pe inginer, are atelierul in Militari, tel 0722.200.533
Carping Club
Ca tot vorbim de masinile noastre:
Ce ziceti de asta ?
[/url]http://www.jeep.ro/jeep_ro_main/0-230-8 ... 0-0-0.html
Cred ca e cel mai ieftin 4x4 nou , di ... ti de el ?
Ce ziceti de asta ?
[/url]http://www.jeep.ro/jeep_ro_main/0-230-8 ... 0-0-0.html
Cred ca e cel mai ieftin 4x4 nou , di ... ti de el ?
- costica_fishing
- veteran
- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
- Contact:
Pai RD28T a fost cel mai reusit motor de la NISSAN....mirceaef scrie:Y60 e preferat lui Y61 in primul rand pt ca are electronica mai putina pe el. Am vazut ca pasionatii de offroad isi prepara in special Y60-uri scurte.musKloiu scrie: Daca te referi la PATROL GR 1 tip Y60 cu motor de 2.8 TD tip RD28T
fabricat intre 88 si 97 buna masina![]()
Cum il cheama pe inginer ca ma intereseaza pe mine.Dan Ionescu?
Personal ma simt mai bine cu Y61 pt ca mai merg si pe asfalt, mai bat cate un drum si pe afara, etc. Oricum in general motoarele de 2,8 in sase pistoane sunt foarte reusite, cu precizarea ca trebuie sa ai grija la schimbul de ulei, filtre, etc. N-am auzit pe nimeni cu probleme la tipul asta de motoare.
Probleme au fost numai la motoarele de 3l in patru pistoane, in special cele fabricate intre 2002-2004.
Luigi il cheama pe inginer, are atelierul in Militari, tel 0722.200.533
Il stiu pe Luigi din Militari si am numarul lui de telefon....multumesc mult dar nu ma intereseaza sfaturile inginerului respectiv....un specialist in nissan stii?

Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
- costica_fishing
- veteran
- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
- Contact:
http://usnews.rankingsandreviews.com/ca ... p-Patriot/
modelul de baza vine fara aer conditionat si fara geamuri electrice.
modelul de baza vine fara aer conditionat si fara geamuri electrice.

near the beer
Salut ,costica_fishing scrie:http://usnews.rankingsandreviews.com/ca ... p-Patriot/
modelul de baza vine fara aer conditionat si fara geamuri electrice. :?
Si mersi mult.
Intr-adevar nu prea se stie mare lucru despre fiabilitatea lui Jeep Patriot , fiind noua .
Caut o masina cu care sa ies nu doar la peste ci si cu familia.Nu e dedicata doar pt mers la peste .Nu as investi atatia bani doar pt asta.Faptul ca ea vine cu 4X4 la banii astia mi s-a parut OK.
Exista o diferenta de echipare SUA vs EUROPA.
In europa varinata de baza are si aer conditionat si geamuri electrice.
Aici vezi preturi si echipare:
http://www.jeep.ro/Projects/c2c/channel ... atriot.pdf
Fata de varianta SUA in Europa o echipeaza cu motor diesel de 2 l care e TDI -ul de 140 CP de la Volkswagen de fapt, si nu CRD cum scrie pe acolo( am luat legatura cu un dealer )
Mersi