Arena, singurul topic de polemici.
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
- veteran
- Mesaje: 994
- Membru din: 08 Mar 2006, 00:59
multi destepti se strang ...melculbeat scrie:plm, chiar ca aici se reinventeaza geometria si dex-ul...ma rog, inelul. cine nu a auzit de inel patrat, bila cubica, piramida rotunda e un fraier. am zis![]()
![]()



rulmenti cu profilul inelului interior patrat ... acum e bine, sau si tu ai ani de experienta in spate si nu ai auzit de rulmenti de genul asta?

C&R ... un alt mod de a savura un peste ...
Gerula ... sunt adeptul "daca nu stiu tac" ...
de data asta, dupa ce am citit o multime de bazaconii pe aici despre rulmenti nu am mai reusit sa ma abtin cand am auzit afirmatia ca RULMENTI CU PROFILUL INELULUI INTERIOR PATRAT nu exista ...
ca si exemplu iti voi da SKF, una dintre cele mai mari firme de rulmenti din lume care are colaborare directa cu firma la care lucrez eu ...
http://www.skf.com/portal/skf/home/prod ... lang=en&ma incatalogue=1
si da, iti pot spune ca sunt anumite tipuri de masini, unde cuplele sunt atat de puternice incat se necesita folosirea unui astfel de rulment ... in acest fel se evita uzarea prematura a axului pe care sta rulmentul respectiv ... repet, aici vorbim de cuple puternice si de situatii mai deosebite ...
chiar tipul de rulment exemplificat in linkul de mai sus este cel despre care vorbesc ... si daca te uiti putin pe site-ul respectiv vei gasi si colaborarea dintre SKF si ...
si acum sa intru intr-un alt sector despre care vorbesc doar din auzite ... rulmenti respectivi se folosesc inclusiv la utilajele agricole, probabil din niste motive relativ asemanatoare (forte foarte mari).
e clar ca nu se pot baga in discutie mulinetele dar eu vorbesc strict despre rulmentii de acest tip si nu despre utilizarea lor la muliente ...
_______________________
later edit:
http://www.industrial-gp.ro/ro/produse/ ... l-skf.aspx
am gasit si in limba romana ...
de data asta, dupa ce am citit o multime de bazaconii pe aici despre rulmenti nu am mai reusit sa ma abtin cand am auzit afirmatia ca RULMENTI CU PROFILUL INELULUI INTERIOR PATRAT nu exista ...
ca si exemplu iti voi da SKF, una dintre cele mai mari firme de rulmenti din lume care are colaborare directa cu firma la care lucrez eu ...
http://www.skf.com/portal/skf/home/prod ... lang=en&ma incatalogue=1
si da, iti pot spune ca sunt anumite tipuri de masini, unde cuplele sunt atat de puternice incat se necesita folosirea unui astfel de rulment ... in acest fel se evita uzarea prematura a axului pe care sta rulmentul respectiv ... repet, aici vorbim de cuple puternice si de situatii mai deosebite ...
chiar tipul de rulment exemplificat in linkul de mai sus este cel despre care vorbesc ... si daca te uiti putin pe site-ul respectiv vei gasi si colaborarea dintre SKF si ...
si acum sa intru intr-un alt sector despre care vorbesc doar din auzite ... rulmenti respectivi se folosesc inclusiv la utilajele agricole, probabil din niste motive relativ asemanatoare (forte foarte mari).
e clar ca nu se pot baga in discutie mulinetele dar eu vorbesc strict despre rulmentii de acest tip si nu despre utilizarea lor la muliente ...
_______________________
later edit:
http://www.industrial-gp.ro/ro/produse/ ... l-skf.aspx
am gasit si in limba romana ...
C&R ... un alt mod de a savura un peste ...
-
- utilizator constant
- Mesaje: 179
- Membru din: 13 Oct 2008, 19:18