vobler de apa limpede
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
- junior
vobler de apa limpede
Cum sunt un incepator in pescuitul la rapitor, as vreau ssa-mi cumpar cateva voblere pt stiuca.Unde pescuiesc apa are maxim 1.3 m adancime, foarte limpede si ceva iarba, ajutati-ma cun un sfat, ce voblere sa mi aleg? M ar ajuta mult si un link de unde pot comanda, zi excelenta va doresc
Re: vobler de apa limpede
In apa limpede merg voblerele in culori naturale, care reprezinta cel mai fidel pestisorii ce fac parte din meniul cumetrei. Vezi ce alti pesti "inoata"
in aceeasi apa...daca este rosioara, carasel, etc. achizitionezi voblere care imita acesti pesti...ex: salmo slider culoare RR, TT, RPH, RGS, salmo
salmo skinner culoare RR, HGS, dorado drunk culoare CC, PK, etc...Sunt multe voblere pe piata si nu are rost sa umplu pagina cu ele. Ti-am dat exemple de cateva din cele mai prinzatoare...unde le gasesti? la TotalFishing de exemplu...Spor si fir intins.
in aceeasi apa...daca este rosioara, carasel, etc. achizitionezi voblere care imita acesti pesti...ex: salmo slider culoare RR, TT, RPH, RGS, salmo
salmo skinner culoare RR, HGS, dorado drunk culoare CC, PK, etc...Sunt multe voblere pe piata si nu are rost sa umplu pagina cu ele. Ti-am dat exemple de cateva din cele mai prinzatoare...unde le gasesti? la TotalFishing de exemplu...Spor si fir intins.
P.S. Am uitat sa precizez ca iti trebuie atat varianta floating cat si sinking. Numai bine.
Uite ce face colegu " Ghenadie"
imposibil sa nu gesesti ceva la el,mai ales ca prinde cumetre,in general
sau ceilalti fauritori de goange 

Dumnezeu a creat cerul si pamantul,restul e facut in China.
Toate voblerele, toate culorile sunt si pt apa limpede. Am vazut multe stiuci prinse "pe o apa cristalina "