pescuit pe belis

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

ady98
utilizator nou
utilizator nou

pescuit pe belis

Mesaj de ady98 » 11 Ian 2006, 22:38

Buna. In 2005 am fost pt. prima oara la pescuit pe Belis (dupa care am mai facut 2 vizite :D ). Am prins ceva clenuti si un pastrav la pluta cu o varga de 7m cu splina de porc. am incercat si la vobler si rotativa da nimic. L-a pescuitul cu voblere sunt incepator si am nevoie de niste sfaturi. Cine poate sa-mi recomande niste voblere cu care a prins pe Belis (marca, cod, culoare,etc.). Multumesc anticipat.

musKloiu
veteran
veteran

Re: pescuit pe belis

Mesaj de musKloiu » 11 Ian 2006, 23:00

ady98 scrie:Buna. In 2005 am fost pt. prima oara la pescuit pe Belis (dupa care am mai facut 2 vizite :D ). Am prins ceva clenuti si un pastrav la pluta cu o varga de 7m cu splina de porc. am incercat si la vobler si rotativa da nimic. L-a pescuitul cu voblere sunt incepator si am nevoie de niste sfaturi. Cine poate sa-mi recomande niste voblere cu care a prins pe Belis (marca, cod, culoare,etc.). Multumesc anticipat.
........
asemenea post vi se pare ...."profi"?.....eu nu mai intru pe acest forum de kk...va urez fir intins!!!!&toate cele bune....
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....

tudor
Moderator
Moderator

Mesaj de tudor » 11 Ian 2006, 23:27

Muskloiu. Nu esti obligat sa raspunzi. Daca o intrebare nu-ti place o lasi balta. Ce mi-ar place mie cel mai mult ar fi daca te-ai putea exprima in limba romana pe un forum romanesc. Cite odata ai si gindiri pertinente insa de fiecare data trebuie sa fac un efort ca sa le inteleg. Cred ca nu sunt singurul.

Multumesc anticipat Muskloiu.

Tudor

paul
Moderator
Moderator

Mesaj de paul » 12 Ian 2006, 09:17

musKloiu scrie:asemenea post vi se pare ...."profi"?.....eu nu mai intru pe acest forum de kk...va urez fir intins!!!!&toate cele bune....