mepss syclops
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
mepss syclops
sunt incepator si am prins la syclops 00 si 0 (8gr.) stiuca la 1kg
intentionez sa mi cumpar nr.3 care are peste 25 gr.
a mai folosit cineva?ceva detalii daca se poate
pescuiesc pe celebra budeasa
intentionez sa mi cumpar nr.3 care are peste 25 gr.
a mai folosit cineva?ceva detalii daca se poate
pescuiesc pe celebra budeasa
salut.
vezi http://www.bertilure.ro/ pentru oscilante. eu am luat cu gruburi si shaduri MisterTwister pe coada, dar tot marle. cred ca mi-as mai lua si niste shaduri storm firetiger mari pentru budeasa, daca as fi in locul tau. cica in zona aia plasticele merg mai bine decat fiarele.
vezi http://www.bertilure.ro/ pentru oscilante. eu am luat cu gruburi si shaduri MisterTwister pe coada, dar tot marle. cred ca mi-as mai lua si niste shaduri storm firetiger mari pentru budeasa, daca as fi in locul tau. cica in zona aia plasticele merg mai bine decat fiarele.
- Wavedancer
- veteran
Gheorghe Dinuta ("Tata stiucilor" din Budeasa) a prins si prinde la soft-bait-uri mari (imense, as zice) de peste 20 de cm sau la voblere Rapala Magnum de 22 cm.
Meeps Syclops #3 e bun pentru pescuitul salaului (mai ales cel argintiu simplu) sau chiar pentru avat, toamna tirziu cind vineaza intre ape. La stiuca, o oscilanta de aceeasi lungime, dar de 10-15 grame e mult mai versatila.
Meeps Syclops #3 e bun pentru pescuitul salaului (mai ales cel argintiu simplu) sau chiar pentru avat, toamna tirziu cind vineaza intre ape. La stiuca, o oscilanta de aceeasi lungime, dar de 10-15 grame e mult mai versatila.
You can run, you can hide! But... you'll die tired!
wave,