Clean - dimensiuni maxime/recorduri

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
pikeman
veteran
veteran

Mesaj de pikeman » 04 Noi 2007, 10:49

adiwolf scrie:fratilor,cred ca in intrebarea lui pikeman s-a strecurat o greseala sau mai bine zis s-a omis ceva si anume limitarea in timp a acestor capturi.
hai sa vorbim de ultimii 5ani maxim
nu e relevant sa ne aducem aminte de pestii din "mezozoic sau neolitic",aia sunt irelevanti si oricum sunt disparuti demult
lasa ma, ca is buni dupa revolutie, ca is din era noastra, asa si avati de 10-14 kg se cunosc si stuci de 20, le mai prinzi? nu, dar nu negi existenta lor , cum o faci tu cu clenii peste 3 kg :twisted:

MihaiV
Moderator
Moderator

Mesaj de MihaiV » 05 Noi 2007, 08:16

andrei-ovidiu scrie:fetita lui are 4 ani...cleanul este la lungime cat are inaltime fetita amicului...
1m? Cam mult! Ar fi peste 10 kg, cred!

noname
veteran
veteran

fgf

Mesaj de noname » 05 Noi 2007, 18:20

shootgun scrie:In 1995, pe raul Buzau, in dreptul localitatii Acris am prins unul de 4 kg...Din pacate pe vremea aceea era cam greu cu aparatul de fotografiat.. :( dar am martori... :wink:
salut . Nu am auzit de asemenea captura pe Buzau. Cu ce l-ai prins? :)

shootgun
veteran
veteran

Re: fgf

Mesaj de shootgun » 05 Noi 2007, 18:33

gippa scrie:
shootgun scrie:In 1995, pe raul Buzau, in dreptul localitatii Acris am prins unul de 4 kg...Din pacate pe vremea aceea era cam greu cu aparatul de fotografiat.. :( dar am martori... :wink:
salut . Nu am auzit de asemenea captura pe Buzau. Cu ce l-ai prins? :)