Mai ajutati incepatorii???

pescuit cu muste artificiale, flyfishing

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

AndyHunter
junior
junior

Mai ajutati incepatorii???

Mesaj de AndyHunter » 04 Apr 2007, 15:42

Salut,
Sunt incepator in muscarit sunt din zona Brasov-ului (orasul Victoria)
Din toamna anului 2006 mi-am luat lanseta, mulineta, fir si ceva muste. Am incercat si am reusit sa imi leg si eu cateva muste ... dar e greu sa legi muste cu "mana goala". Asa ca as vrea sa stiu cam la ce pret se ridica o trusa completa (cu tot cu menghina) pentru legat muste, si de unde pot sa imi iau si eu una?? :D

Aici in zona mea, merge mai putin pastravul, ca raurile sunt mici si repezi (si nu prea ai unde sa muscaresti - mai prinzi pe ici-colo cate un ochi de apa sa poti lansa o musca, dar si asa putin tot am prins cate un peste) as vrea sa incerc pe Olt la clean.

Un dezavantaj, pentru mine, este ca in zona nu cunosc nici un muscar si asa ca tot ce am invatat pana in prezent despre muscarit a fost din carti, internet, filmulete, si nu am avut pe cineva anume sa ma invete cum sa leg o musca, cum sa fac o lansare sau cum sa fac un nod, etc.

Daca vreti sa ma ajutati si pe mine ...

Leba
veteran
veteran

Mesaj de Leba » 04 Apr 2007, 15:50

hopa, inca unu :)
pt. menghina, ata, accesorii cauta la importatori, gasesti de toate, cred ca poti achizitiona si de la magazinele online. (nu zic anume care ca nu e voie, cuta pe googlel)
aa, si tre' sa-ti gasesti un mentor pe-aproape. :wink:
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team

Cristi E
senior
senior

Mesaj de Cristi E » 04 Apr 2007, 16:48

si eu sint incepator in flyfishing,am vreun an jumate cu varga de musca experienta sa zic asa.