Bat intre clase; cum se incarca?

pescuit cu muste artificiale, flyfishing

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

Borealis Fly
veteran
veteran

Mesaj de Borealis Fly » 09 Feb 2005, 11:03

@ cosmin81:

Exact pentru ceea ce-mi multumesti ... a fost si intentia initiala, care m-a facut si ma face si in continuare sa-mi chetuiesc o parte din timpul zilnic incercand sa fiu la indemana. (deci vorbesc doar pentru mine ... nu si pentru restul celor carora te-ai adresat)

Dar te asigur ca daca nu ma loveam singur de greutati si nu realizam in practica ca anumite Mituri sunt depasite, nu ma angajam sa dau sfaturi. Mai ales pe un forum deschis tuturor ochilor. De asemnea cat ar parea de cinic sunt aici sa-i contrazic pe cei ce se avanta, fara sa aibe o experienta practica suficienta sa stie, in a da sfaturi. Am invata pe pielea mea cat de daunatoare sunt incepatorilor aceste "mituri" ce bantuie in lumea PMA. Am cheltuit o gramada de bani sa-mi castig intelegerea esentei din PMA. Stiu cat de costisitor poate fi acest drum si de aceea incerc sa simplific. Cei ce vor sa inteleaga bine cei ce vor sa continue pe un drum gresit ... sunt liberi sa o faca. O fac pe buzunarul lor si mai repede sau mai tarziu tot vor realiza ca au ales gresit.

Nu stiu tot si nici nu critic tot. Procesul de evolutie este continu in PMA. Cine se crede a tot stiutor nu stie de fapt nimic. :)
Fir intins!
Borealis F

Luci
veteran
veteran

Mesaj de Luci » 10 Feb 2005, 08:17

Salut Petru,