cleanul pe siret

contine topic-uri care au ca subiect balti sau locuri de pescuit sportiv

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

stoica stefan
senior
senior

Mesaj de stoica stefan » 08 Mai 2005, 14:10

salut baieti.eu am stat in fc dar imprejurarile au facut si m-am mutat in iasi.padureni si doaga sunt baltile mele si a gastii mele si desi stau in iasi prefer sa bat atata drum(si cu personalul ca de....... sunt student) sa merg acolo in baltile alea salbatice decat in galetile cu apa particulare.acolo,in padureni mai sunt o gramada de balti ''in padure'' unele la ceva distanta ,ceva canale sau garlici cu clenii barii,dar cam greu de prins.am vazut biban la un kil luat d cineva si carasi la 7-800g in padure.eu am prins stiuca la un kil, biban la jumate,rosioara la 400.am vazut si crapii aia d neam prost ,sarind langa mine si bancul cu cleni(3-400)aproape d tuburi in sptele curtilor si mai ales o stiuca enorma ce trecea d 12 sigur.lin mare e mai la vale d tuburi(2kg).parerea mea ca e o balta superba.la doaga atat va spun ...somn d 32kg luat d cineva ce dadea la viermusi la sheffield dupa platica(cu fir d 25)(!!!!!!).poti sa-ti testezi tot arsenaulul p balta aia,e superba.vara eu pe acolo o fac asa ca n mai intalnim.aaaaa..... dar nu v-am zis d salau si d avat p baraj......

cosmin81
veteran
veteran

Mesaj de cosmin81 » 08 Mai 2005, 22:06

marfa, stefane
si eu sunt student, abia astept sa termin cu examenele si ma si infiintzez acolo :lol: . sa-mi dai si mie un nr de telefon pe privat, daca potzi!
Numai bine
"cand ultimul copac va fi taiat din padure, cand ultima caprioara va fi impuscata, cand ultimul peste va fi scos din ocean, omul va realiza un lucru....NU PUTEM MANCA BANI"

vlad
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de vlad » 09 Mai 2005, 08:26