Rugaminte - Feedback de la clienti !

Moderatori: johnnybravo, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
tgabi
junior
junior
Mesaje: 35
Membru din: 24 Sep 2011, 20:17
Localitate: Campina

Mesaj de tgabi » 24 Oct 2011, 08:25

Mariuz scrie:Prima mea comanda la TL Fishing.Fac treaba buna baietii ? Ambaleaza ok produsele ?
ambalajul e sanatos. ai grija cu cutter-ul sa nu tai produsele :D

kleniacul
veteran
veteran
Mesaje: 1221
Membru din: 20 Ian 2011, 22:45
Localitate: bucuresti localitate înfrăţită cu Cernobîl

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de kleniacul » 06 Mar 2012, 08:42

Pina acum am fost multumit de magazin,dar odata cu modificarea spatiului de expunere s-a dus si ceva din seriozitatea pe care o regaseam acolo.Acum aproape o luna am achizitionat o cutie Jaxon pentru muste ,am achitat-o si am verificat-o imediat dupa achitare,la casa.Era rupta una din balamale,asa incit mi-a fost schimbata cu alta din raft.Pina sa o verific eu luasem deja abtibildul cu codul de bare de pe cutie,dar nu a fost problema,au schimbat-o.Acum cinci zile ma duc seara sa mai iau o cutie,era spre sfirsitul programului,mai eram cu un alt forumist,am mai luat niste feedere,cirlige de muste,etc si am plecat. Ajung acasa si imi trece o banuiala prin cap,sa verific cutia ,surpriza,era o cutie sparta la balama,exact in acelasi loc precum precedenta si fara codul de bare .Nu imi venea sa cred ca am luat din nou cutia sparta,dar pun mina pe telefon ,desi trecuse ora 19.00 imi raspunde cineva si ma asigura ca se va schimba cutia,ca mai au doua pe stoc,si nu,nu este cutia sparta pe care o returnasem cu vreo luna inainte,desi pe cutie erau doua semne de identificare foarte clare,identice cutiei returnate,persoana de la capatul celalalt,un tip,ma mintea in fata ca el personal a returnat cutia cu probleme la Jaxon.Bun,a doua zi era Simbata,ma duc la magazin la 10.05 eram acolo si incepe tevatura,nu mai aveau nici o cutie identica pe stoc,nu o puteau identifica efectiv ca produs,am primit o cutie putin mai mica ,plus diferenta de bani,tot de la Jaxon,dar am pierdut in magazin aproximativ 30 de minute pina au masurat cutiile,cu rigla,pentru a putea fi identificate in stoc,pina le-au cautat in calculator,pina s-au invirtit,etc.Nu-mi place faptul ca am fost mintit in fata,ca am venit din Colentina sa schimb cutia,ca am pierdut timpul inutil.Alte lucruri care nu-mi plac :stocurile nu sint actualizate,de ex am vrut sa cumpar o rola de Sufix Memory Free,e si acum pe stoc,desi in magazin nu exista,nu poti rezerva produse sau face comenzi direct in magazin,trebuie sa te duci la un calculator,acasa,si faci comanda sau rezervarea de acasa.Plusuri:o parte a personalului e amabila,destul de competenta,poti da un telefon inainte cind vrei un produs si verifica la raft daca exista,sa nu vii degeaba,comenzile telefonoce sint onorate destul de repede.Mai e insa mult pina sa semene cu un magazin fizic de pe afara,sa poti testa efectiv o lanseta,de ex ,de spinning,sau un vobler,la bazin.

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de danr » 06 Mar 2012, 09:30

salut,
multumesc pentru mesaj
nu stiu ce s-a intmplat cu acea cutie si de ce a aparut inapoi rupta in raft, o sa verific
in mod normal noi le trimitem inapoi la importatori asa ca nu exista nici un motiv de ce sa nu fie trimisa inapoi
nu stiu daca acea persoana te-a mintit, probabil ca ea a dat-o la returnat si cine stie ce s-a mai intamplat

ref la seriozitate, gandeste-te ca totusi ai venit de acasa cu o cutie rupta si ti s-a schimbat
poate la alte magazin ti s-ar fi spus ca ai vazut-o cand ai luat-o, ai pus mana pe ea, ai ales-o deci nu avea ce sa aiba si ai rupt-o tu acasa
eu vad seriozitate prin faptul ca ti s-a rezolvat problema oricare ar fi aceea, nu lipsa de seriozitate
probleme apar si se pot intampla cu produs la orice magazin, important este ca se rezolva

ref la stocuri, probleme de stoc sunt peste tot, doar ca la noi stocul este public pe net si de aceea poate sunt mai vizibile
din cate stiu eu suntem singurul magazin care are stocurile numerice pe net
gandeste-te ca la un alt magazin cand te duci tu vezi doar ce este in magazin si nu poti compara cu ce este in evidenta lor
ar fi usor sa facem si noi ca altii si sa avem mii de produse pe magazinul online fara informatii de stoc si cand te duci acolo gasesti ce gasesti

produsele pot fi rezervate sau comandate direct din magazin, nu stiu cine ti-a spus sa te duci acasa sa pui comanda
exista doua calculatoare in magazin, si un consultant iti poate prelua o comanda chiar acolo, in afara de ce cumperi direct la casa

referitor la testat naluci, piscine si alte chestii, la chiriile din romania nu stiu cine isi va permite sa le aiba in magazin


nu iau apararea nimanui, iti multumesc pentru feedback, dar gandeste-te ca e singurul magazin din romania unde iei cosul si te plimbi in 350mp de scule de pescuit, pui mana pe ele liber si le compari
mici neplaceri cu produse pot aparea oriunde, important este ca ti se rezolva
spre deosebire de altii vezi stocurile pe net, stii de ce te duci si ce gasesti, poti suna si ai cu cine sa vorbesti sa le rezervi si te asteapta pregatite, ai la dispozitie consultanti in toate stilurile de pescuit

Avatar utilizator
MuskMd
veteran
veteran
Mesaje: 5488
Membru din: 13 Apr 2007, 06:09
Localitate: B. C.

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de MuskMd » 06 Mar 2012, 09:30

salutari. As fi si eu interesat daca mai primiti tippeturi Super Tippet Varivas si la grosimi mai mari ( 4x, 2x , poate chiar 0x)

Merci.
Inglorious Muzkars - I tye me flyz n'I fly me tiez
mandru proprietar de pisicuta...

kleniacul
veteran
veteran
Mesaje: 1221
Membru din: 20 Ian 2011, 22:45
Localitate: bucuresti localitate înfrăţită cu Cernobîl

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de kleniacul » 06 Mar 2012, 12:32

[quote="danr"]salut,
multumesc pentru mesaj
nu stiu ce s-a intmplat cu acea cutie si de ce a aparut inapoi rupta in raft, o sa verific
in mod normal noi le trimitem inapoi la importatori asa ca nu exista nici un motiv de ce sa nu fie trimisa inapoi
nu stiu daca acea persoana te-a mintit, probabil ca ea a dat-o la returnat si cine stie ce s-a mai intamplat

ref la seriozitate, gandeste-te ca totusi ai venit de acasa cu o cutie rupta si ti s-a schimbat
poate la alte magazin ti s-ar fi spus ca ai vazut-o cand ai luat-o, ai pus mana pe ea, ai ales-o deci nu avea ce sa aiba si ai rupt-o Poate mi se pare mie,dar in postarea d-voastra apare indoiala ca poate am rupt-o eu,pot sa va arat prima cutie cumparata de la magazin,e impecabila ca si atunci cind am achizitionat-o,mai ales ca nici nu am avut cum iesi la pescuit ,sa o scap pe pietre sau ceva de genul asta.Magazinul este serios,dar mai sint mici probleme,care sint convins ca se remediaza si prin feedbackul din partea clientilor.Nu am spus ca e obligatoriu un bazin de testare,ar fi de dorit,dar asta e situatia economica.In rest magazinul arata mult mai bine dupa noua compartimentare,seamana a expozitie de pescuit.Pe fly fishing as mai dori eu niste produse,de ex streamere de stiuca,mulinete,wadersi,si un consultant pe fly,sau unul adus din exterior,dintre pescarii de fly,daca mai si leaga muste in fata clientilor ar fi si mai atractiv.In rest ne mai vedem in magazin.

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de danr » 06 Mar 2012, 13:01

salut,
nu am vrut sa sugerez ce ai zis si nu am nici o indoiala ref. la cutie
am verificat in "scripte" si cutia a plecat si s-a intors alta
poate tot aia cine stie
am vorbit si cu persoana care a vorbit cu tine, este seful showroom-ului, nu avea de ce sa minta si este ferm convins si el ca acea cutie a plecat
cutiile sunt schimbate de furnizor si nu exista nici cel mai mic interes la noi sa nu se rezolve problema
defectul fiind minor, invizibil la prima vedere, poate a venit tot aia

ref la fly, poate o sa reusim sa dezvoltam segmentul, daca bineinteles or sa iasa calculele pe hartie


multumesc incoa odata pentru sugestii/reclamatii, si te asteptam

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de danr » 06 Mar 2012, 13:03

muskmd, o sa incercam sa aducem, multumesc pentru sugestie

Avatar utilizator
Bogdan_Alex
veteran
veteran
Mesaje: 693
Membru din: 11 Iun 2005, 16:33
Localitate: juma' in apa
Contact:

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de Bogdan_Alex » 06 Mar 2012, 16:51

Cormoran a lansat seria de lansete de spinning "Black Bull LRC" inlocuitoarea "Black Bull HC" , este vr-o speranta sa apara si la noi in viitorul apropiat?
Fara pescuiala viata e pustiu

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de danr » 06 Mar 2012, 18:04

sincer nu stiu, arrow daca le aduce le vom avea si noi

Avatar utilizator
Zamfi
veteran
veteran
Mesaje: 5774
Membru din: 01 Oct 2006, 19:50

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de Zamfi » 27 Apr 2012, 18:01

Un feedback negativ se poate? :lol:
Aseara ma uitam pe magazin si vad ca se livreaza marfa indiferent de valoarea comenzii .Este adevarat , mai jos , scria pe undeva ca valoarea minima este 50 lei ...Zic: o fi ,nu o fi ?Hai sa incerc! Lansez o micuta comanda de vreo 33 lei cu transport cu tot . Ceva boabe de porumb , ca pe la noi merge crapul :lol: Astazi primesc un email ca valoarea minima este 50 lei.Corect!Mai ales ca azi nu mai scrie nimic pe site cum ca se livreaza indiferent de valoarea comenzii.Deci am anulat nesemnificativa comanda ...Am ramas insa cu un gust amar ...Mai ales ca nu m-a sunat nimeni sa-mi comunice.E criza, telefonul e scump ,dar daca nu aveam posibilitatea sa intru pe net (prin absurd normal) puteam sa astept mult si bine comanda.Asta e! Probabil ca sunt eu mai pretentios ...Totusi a fost prima incercare de comanda aici...Recunosc sunt obisnuit cu un alt comportament , de pe alte magazine.

Scuze pentru pretentiile mele ,probabil nejustificate. Vanzare buna.
Pentru a ajunge sa vezi curcubeul trebuie mai intai sa suporti ploaia.

Scrie răspuns