Mesaj
de kleniacul » 06 Mar 2012, 08:42
Pina acum am fost multumit de magazin,dar odata cu modificarea spatiului de expunere s-a dus si ceva din seriozitatea pe care o regaseam acolo.Acum aproape o luna am achizitionat o cutie Jaxon pentru muste ,am achitat-o si am verificat-o imediat dupa achitare,la casa.Era rupta una din balamale,asa incit mi-a fost schimbata cu alta din raft.Pina sa o verific eu luasem deja abtibildul cu codul de bare de pe cutie,dar nu a fost problema,au schimbat-o.Acum cinci zile ma duc seara sa mai iau o cutie,era spre sfirsitul programului,mai eram cu un alt forumist,am mai luat niste feedere,cirlige de muste,etc si am plecat. Ajung acasa si imi trece o banuiala prin cap,sa verific cutia ,surpriza,era o cutie sparta la balama,exact in acelasi loc precum precedenta si fara codul de bare .Nu imi venea sa cred ca am luat din nou cutia sparta,dar pun mina pe telefon ,desi trecuse ora 19.00 imi raspunde cineva si ma asigura ca se va schimba cutia,ca mai au doua pe stoc,si nu,nu este cutia sparta pe care o returnasem cu vreo luna inainte,desi pe cutie erau doua semne de identificare foarte clare,identice cutiei returnate,persoana de la capatul celalalt,un tip,ma mintea in fata ca el personal a returnat cutia cu probleme la Jaxon.Bun,a doua zi era Simbata,ma duc la magazin la 10.05 eram acolo si incepe tevatura,nu mai aveau nici o cutie identica pe stoc,nu o puteau identifica efectiv ca produs,am primit o cutie putin mai mica ,plus diferenta de bani,tot de la Jaxon,dar am pierdut in magazin aproximativ 30 de minute pina au masurat cutiile,cu rigla,pentru a putea fi identificate in stoc,pina le-au cautat in calculator,pina s-au invirtit,etc.Nu-mi place faptul ca am fost mintit in fata,ca am venit din Colentina sa schimb cutia,ca am pierdut timpul inutil.Alte lucruri care nu-mi plac :stocurile nu sint actualizate,de ex am vrut sa cumpar o rola de Sufix Memory Free,e si acum pe stoc,desi in magazin nu exista,nu poti rezerva produse sau face comenzi direct in magazin,trebuie sa te duci la un calculator,acasa,si faci comanda sau rezervarea de acasa.Plusuri:o parte a personalului e amabila,destul de competenta,poti da un telefon inainte cind vrei un produs si verifica la raft daca exista,sa nu vii degeaba,comenzile telefonoce sint onorate destul de repede.Mai e insa mult pina sa semene cu un magazin fizic de pe afara,sa poti testa efectiv o lanseta,de ex ,de spinning,sau un vobler,la bazin.