Rugaminte - Feedback de la clienti !

Moderatori: johnnybravo, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adiwolf
veteran
veteran
Mesaje: 4638
Membru din: 14 Ian 2006, 16:32
Localitate: Rm.Valcea

Mesaj de adiwolf » 29 Ian 2008, 22:28

dane,
uite ca Fanul isi face treaba.
nu stiu cum sta la rambursari ,dar la promptitudine livrari sunt buni.
comanda expediata luni,ajunsa marti in orele de livrare specificate.
felicitari inca odata tie si echipei :wink:
Omul care crede că dragostea poate fi cumpărată cu bani n-a avut niciodată câine în casă.

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Mesaj de danr » 30 Ian 2008, 11:02

multumim
eu n-am treaba cu magazinul, deci n-am nici un merit

fetele.....

Avatar utilizator
dr.pike
Moderator
Moderator
Mesaje: 707
Membru din: 25 Aug 2005, 19:04
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de dr.pike » 26 Mar 2008, 20:23

Comanda luni duminica seara, livrare marti dimineata! Multumesc frumos si...sa ramana tot asa :)

Lauru
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 123
Membru din: 11 Feb 2008, 14:04
Contact:

dezamagire!

Mesaj de Lauru » 10 Apr 2008, 20:44

comanda expediata marti..si joi la ora asta primesc un mail prin care sunt anuntat ca mulineta nu mai e pe stoc..desi ea era livrabila pe site... in clipa asta mai sunt disponibile 5 bucati pe stoc.
de draci am anulat comanda.am mai patit-o cu un shimano speedmaster.
domnisoara de la telefoni nsista ca nu mai e, eu ca este..si culmea e ca... era si l-am si luat!
maine voi suna....si daca e mulineta pe stoc insistand...

not good 4 bussines at all!
:(

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Mesaj de danr » 10 Apr 2008, 20:47

inteleg ce spui, din nefericire mai apar si inadvertente sau erori de stoc, imi cer scuze pentru asta
m-am uitat si comanda ta a fost pusa miercuri nu marti si mulineta chiar nu este pe stoc, trebuia sa fie pe stoc la importator si de fapt nu este
au incercat sa te sune astazi si nu te-ayu prins la telefon, este totusi rezonabil sa te anunte a doua zi de la comanda ca este o problema cu un produs
ce putem face este ca atunci cand vine sa ti-o trimitem ( cu livrare gratuita ), si sa-ti trimitem maine vineri comanda fara mulineta
gandeste-te si vb. maine la magazin si spune cum vrei sa facem
Ultima oară modificat 10 Apr 2008, 21:02 de către danr, modificat de 2 ori în total.

Lauru
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 123
Membru din: 11 Feb 2008, 14:04
Contact:

Mesaj de Lauru » 10 Apr 2008, 20:58

si e comanda in bucuresti!!!

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Mesaj de danr » 10 Apr 2008, 21:03

bucuretsi ne bucuresti daca e o problema cu un produs, tot aia este
citeste ce am scris mai sus si vb. maine la magazin cu fetele
multumesc

SVF
veteran
veteran
Mesaje: 4144
Membru din: 15 Mar 2006, 21:05

Mesaj de SVF » 15 Apr 2008, 08:28

Bine,ok,mai putin voblerul bugeye care trebuia sa-l primesc dupa ce am trimis un mail la mag. si mi-i s-a raspuns "il trimitem".Le-am trimis si o poza cu ce vreau,(l-au primit la MIM) si totul parea ok.Asa patesti cand spui cu ce prinzi,apar oportunistii...

koss
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 27
Membru din: 27 Iun 2005, 11:19
Localitate: bucuresti

Mesaj de koss » 18 Apr 2008, 11:18

:D client fericit
comanda joi seara, vineri inainte de pranz livrata
jos palaria 8)
fire intinse.

Avatar utilizator
Leba
veteran
veteran
Mesaje: 2944
Membru din: 19 Iun 2005, 14:14
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de Leba » 03 Mai 2008, 13:09

servicii de nota 10.
comanda joi la pranz, vineri la pranz am avut marfa la Iasi dupa 2 telefoane.
tineti-o tot asa. :)
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team

Scrie răspuns