Grama,grama v scrie:eu sunt doar un biet incepator in ale pescuitului,dar cred ca voi invata de la voi lucruri multe si bune .si doar stiti si voi, tot timpul este cite ceva de invatat,un stil de jucat jigul ,un vobler beton, un fir excelent, o scula super.am o intrebare :este fluorcarbonul invizibil in apa ?are memorie mai mare ?n-am vazut pina acum decit in aventuri la pescuit.
Nimeni nu cred ca pe acest site te-a privit de sus,iar sfaturile date au cautat sa te ajute nu sa te complice.Tu poti face ce vrei insa cei ce te-au sfatuit au cautat sa elimine timpul ce l-ai pierde pana ai descoperii ceva ce a fost deja descoperit.
Eu aveam placere si acum 45 de ani cand pescuiam cu sfoara de canepa,nestiind ca de fapt pescuiam cu "fir textil" dar nu ar mai fii aceeasi placere daca acum as pescui tot cu sfoara de canepa si cand ti-e lumea mai draga ti se desira sfoara si pierzi pestele.
Nimeni pe acest site nu vrea sa impuna nimanui un anumit fel de pescuit,majoritatea au cautat sa arate ce li s-a parut lor ca ar fii mai bine,nicidecum sa impuna ceva ce nici nu s-ar putea impune.
De exemplu cum pot sa-i impun lui Aldo care dupa cum spune e un pescar f. bun si prinde o sumedenie de pesti sa scrie corect "fir intins" si nu "fir antins".
Daca el nu e receptiv la ceva ce e deja consfintit in limba romana,dorind s-o schimbe,de ce ar fii receptiv la schimbarile in pescuit ,de ce s-ar lua dupa pescarii care din concusrurile de pescuit traiesc si care probeaza tot ce apare nou pe piata ustensilelor de pescuit si pot deci verifica ce e bun sau nu.
Atata timp cat nu jigneste pe nimeni pe acest site,poate sa scrie orice ineptii ca in felul acesta se va autocaracteriza,iar cei nu sunt interesati nu va citii cele scrise de el(sau de mine).