Sfaturi dotare echipamente rapitori

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
ReluOlaru
senior
senior

Mesaj de ReluOlaru » 23 Oct 2010, 18:07

Azi am incercat ULF-ul. La cat sunt eu de incepator, mi s-a parut o jucarie superba ! :wink:
In legatura cu echipamentul, l-am cam rezolvat in mare parte. Am o geanta de brau pe care am luat-o l-a sugestia unui super baiat de la TF http://www.totalfishing.ro/borseta-kkar ... 10190.html care e geniala !
Azi am incercat o gramada de "naluci" dar n-am luat absolut nimic. Erau vreo 15 pescari in zona, si de la ora 8 la 13 n-a luat nimeni absolut nimic. Macar stiu ca principalul vinovat pentru insuccesul de azi s-ar putea sa nu fiu eu :lol:
Am folosit de la linguri pana la rotative mici, twistere, woblere, etc ... incercand cam tot ce aveam prin geanta. Am zis macar sa ma joc cu ele, sa le simt pe fiecare cat de cat, si cred ca am facut bine.
Una peste alta m-am simtit bine si sunt tare bucuros in primul rand de alegera facuta cu ULF-ul.
M-am gandit sa tin in masina cele 2 lansete si geanta, si ori de cate ori am ocazia ( chiar si numai 1-2 ore ) sa le "dau la apa" :wink:

old_radu
veteran
veteran

Mesaj de old_radu » 23 Oct 2010, 20:12

ReluOlaru scrie: In legatura cu echipamentul, l-am cam rezolvat in mare parte....
M-am gandit sa tin in masina cele 2 lansete si geanta, si ori de cate ori am ocazia ( chiar si numai 1-2 ore ) sa le "dau la apa" :wink:
Felicitari !...pentru arsenal.
...vrei sa devi un nou practicant de "street fishing" ?
...am inteles ca e in trend acest nou curent , cu toate ca unii il practica de multa vreme... :lol:
...nu cred ca este indicat sa pastrezi sculele in masina

ReluOlaru
senior
senior

Mesaj de ReluOlaru » 23 Oct 2010, 20:20

Pai sculele mele sunt doar 2 tuburi cu ULF-ul si cealalta de 7-21 gr. + geanta.