discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
liviu_v
- senior

- Mesaje: 313
- Membru din: 18 Aug 2004, 10:57
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de liviu_v » 28 Aug 2009, 14:15
ovidiu scrie:liviu_v scrie:Eu cred ca e problema de la carburator! Daca inchizi alimentarea cu benzina si consumi benzina din carburator, la o urmatoare pornire carburatorul este uscat si dureaza ceva timp pana se degaja vapori de benzina. Eu am patit acelasi lucru si am rezolvat problema astfel : deschid alimentarea , trag socul, trag de sfoara de doua trei ori fara intentia de al porni,.......astept pret de o jumatate de tigare (3-4 min), dupa care porneste fara probleme la prima sfoara!
Si de asta nu se clinteste sfoara? ca este carburatorul uscat?
Problema nu e ca nu o ia sau ca trag 30 de sfori, problema e ca incerc sa trag de 30 de ori si nu se clinteste.
Ce ma fac, nu fumez...

AAAA..........scuze nu am citit tot topicul! Da ca nu se clinteste sfoara e o problema ......cred ca e mai bine sa incerci la service!
-
marian olteanu
- junior

- Mesaje: 32
- Membru din: 23 Dec 2004, 11:56
Mesaj
de marian olteanu » 28 Aug 2009, 14:41
ti-am spus ca asa am patit si eu si am fost in service cu el si mi-au explicat foarte senini ca asta este problema la motoarele astea...daca vrei sa-ti explic mai multe poti sa ma suni 0722.322.759
-
ovidiu
- veteran

- Mesaje: 2660
- Membru din: 14 Ian 2005, 22:33
-
Contact:
Mesaj
de ovidiu » 28 Aug 2009, 14:44
marian olteanu scrie:ti-am spus ca asa am patit si eu si am fost in service cu el si mi-au explicat foarte senini ca asta este problema la motoarele astea...daca vrei sa-ti explic mai multe poti sa ma suni 0722.322.759
Asta am banuit si eu de la bun inceput, dar am vrut sa vad ce se mai poate afla... sunt 2 solutii, barca si motorul pe peridoc, sau transportat cum trebuie, pam-pam!
mutam de pareri baieti!
intre timp pana schimb automobilu', si barca si motorul ma voi descurca

pentru unii este un hobby, pentru altii o pasiune; pentru mine, pescuitul este o stare...
-
mihaif99
- senior

- Mesaje: 321
- Membru din: 20 Sep 2006, 21:02
Mesaj
de mihaif99 » 28 Aug 2009, 16:23
Problema se numeste HYDROLOCK: cand tii motorul orizontal intra ceva ulei in cilindru si este INCOMPRESIBIL (ca orice lichid).
Remediere:
NU trage ca disperatul de sfoara ca poti sa distrugi motorul - strambarea conectorului arbore cotit-piston de obicei...
O problema ca asta trebuie tratata FOARTE serios. Remedierea este scoaterea bujiei (apoi cu ea scoasa) tragi de sfoara de cateva ori ca sa scuipe uleiul pe gaura bujiei (se va invarti cu efort minim), stergi bine bujia, o pui la loc si porneste la sfart. O sa scoata un pic de fum pina cand se arde ce e in cilindru, dar nu e nici o problema.
De ce se intampla( cauze posibile ):
1 ai pus prea mult ulei si cand il tii orizontal se inunda cilindrul
sau
2 is asezi pe partea care nu trebuie la transport
Preventie
1- nu pune mai mult ulei decat cel mult jumatatea ferestrei. Mai mult ulei face FOARTE RAU (nu intru in deatalii de ce)
si
2- incearca, daca poti sa il transporti in pozitie verticala
-
ovidiu
- veteran

- Mesaje: 2660
- Membru din: 14 Ian 2005, 22:33
-
Contact:
Mesaj
de ovidiu » 28 Aug 2009, 16:44
dap...cred ca o sa mai scot din ulei, care intradevar sare de jumatatea ferestrei.
multam

pentru unii este un hobby, pentru altii o pasiune; pentru mine, pescuitul este o stare...
-
mihaif99
- senior

- Mesaje: 321
- Membru din: 20 Sep 2006, 21:02
Mesaj
de mihaif99 » 28 Aug 2009, 19:47
E buna si ideea cu miscatul de elice! Ii golesti uleiul din cilindru in felul asta, merge incet dar... asta e. Ca sa fii sigur ca a iesit tot, trage de sfoara o data, de doua ori cu chieia scoasa, sa simti compresia si sa simti ca nu se mai blocheaza. Normal ca scoate fum pina se arde ce ulei a mai ramas in cilindru.
AI MARE GRIJA si scoate-i chieia (siguranta) cand dai de elice in viteza, altfel risti sa porneasca si ramai fara degete. S-a intamplat, asa ca nu ai fi primul.