Nu am rezistat tentatiei si am umflat-o in... sufragerie. Mi se pare o investitie buna datorita materialului. Nu este cea mai usoara barca... avand 50kg cu toate dotarile (gata de pus pe apa). Daca o foloseste o singura persoana => musai sa fie umflata pe marginea apei.
O bila neagra, din punctul meu de vedere ne mai avand alta barca cu podina, este montajul podinei destul de laborios (are 2 intaritoare din aluminiu super-ramforsat care se monteaza pe lateralul podinei pentru rigidizarea placilor 2-3-4 pornind numaratoarea din varful barcii).
O bila gri este faptul ca nu are din fabrica funie pentru legarea barcii (am scris gri deoarece se poate pune de catre detinator).
O bila neagra este aceea ca nu poti desumbla barca (vida) cu pompa din dotare datorita lipsei de forta a acesteia.
O bila gri este faptul ca materialul pentru petice este compus din 2 folii fiecare avand suprafata cat un pachet de Dunhill (totusi sper sa nu am nevoie de ele).
O bila neagra (dar probabil ca este valabil pentru toate barcile din categoria asta) este faptul ca producatorul cere ca in afara sezonului de folosire barca sa fie depozitata la o temperatura cuprinsa intre 0 si 25 grade, barca fiind intinsa dar nu umflata. Unde pumnii mei poti pastra o barca de 3,1m intinsa peste iarna?!

Urmeaza ca saptamana viitoare sa o pun pe Dunare cu un motor de 5cp in 2T, dar cu cisma lunga. Voi scrie si despre impresia lasata cu motorizarea adoptata de mine, barca suportand motorizare de maxim 10cp.