o combinatie buna

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

BTU
utilizator constant
utilizator constant

o combinatie buna

Mesaj de BTU » 01 Mai 2007, 16:17

Salutare!Am tot urmarit pe aici discutiile,dar tot nu-s lamurit,daca sunt incepator,na asta e.Fast,ex-fast,medium,light nu mai inteleg nimic.Eu vreau o lanseta cred ca una de 2,40 pt.stiuca,salau daca se poate clean de pe Siret si barajele lui(balti),Delta.Acuma e nelamurirea mare,ca sa acoperi toata gama de naluci iti trebuie vreo 2 lansete,dar eu nu dispun de bani sa-mi i-au mai multe acum,in timp da,asa ca o lanseta cu actiune 5-25g e buna pt. ce vreau eu sau...? Tine la un peste de 5-6 kg?Dati niste sfaturi,sa fie 150 ron si o mulineta sa mearga cu batul.Eu am gasit RON THOMPSON MONTERA 2,40(7-22g),BERKLEY CHERRYWOOD 2,40(8-25g),CORMORAN BLACK BULL HTD 2,10(5-30g),BALZER DIABLO II 2,40(3-25g)Astept raspunsuri multe! :?:

adiwolf
veteran
veteran

Mesaj de adiwolf » 01 Mai 2007, 19:20

adi,

eu am tot un berkley de 2.4 8-25gr
si garantez ca tine pt ce vrei tu
am prins si salau si stiuca si clean cu ea,asa ca eu o recomand cu incredere,dar nu pot sa fac o comparatie cu celelate bete enumerate de tine deoarece nu le-am tinut in mana si nu lea-m pescuit
vob doar despre ce stiu si ce am.
Omul care crede că dragostea poate fi cumpărată cu bani n-a avut niciodată câine în casă.

onesti
veteran
veteran

Mesaj de onesti » 01 Mai 2007, 19:49

Salut Adrian!

Pt inceput la salau si stiuca potzi lucra cu aceeasi lanseta un mediu sau medium-heavy in functzie in principal de naluca pe care o folosesti. Deci te cam incadrezi in puterile pe care le-ai enumerat. Nu cunosc calitatile acestor betze asa ca nu-ti pot da un sfat pe care dintre ele sa-l alegi.
Pt clean insa iti trebuie ceva ultra-light sau light pt ca vei folosi blinkere mici ca Mepps 00, 0, 1 sau alte branduri si de asemenea woblere mici.