Mulineta somn

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

anem
veteran
veteran

Re: Mulineta somn

Mesaj de anem » 08 Iun 2015, 11:17

buzias scrie:In ce consta difernta sau difentele dintre modelele SW si FB,FC,FA, etc :?: :oops:
unele sunt pentru apa sarata (SW) iar restul sunt diferite generatii ... cifra "mai mare" inseamna productie mai noua.
C&R ... un alt mod de a savura un peste ...

buzias
veteran
veteran

Mesaj de buzias » 08 Iun 2015, 15:59

anem scrie:
buzias scrie:In ce consta difernta sau difentele dintre modelele SW si FB,FC,FA, etc :?: :oops:
unele sunt pentru apa sarata (SW) iar restul sunt diferite generatii ... cifra "mai mare" inseamna productie mai noua

Ok , stiam ca sw vine de salt wather , ma interesa daca sunt diferente mecanice altele decat rulmentii capsulati si daca marimile sunt identice ?

SF
veteran
veteran

Mesaj de SF » 13 Iun 2015, 12:41

buzias scrie:
anem scrie:
unele sunt pentru apa sarata (SW) iar restul sunt diferite generatii ... cifra "mai mare" inseamna productie mai noua

Ok , stiam ca sw vine de salt wather , ma interesa daca sunt diferente mecanice altele decat rulmentii capsulati si daca marimile sunt identice ?
salt wather chiar nu stiu ce ii , marimile daca inseamna capacitatea de fir da , diferentele mecanice ....chiar ai nevoie :!: ...diferentele pot fi mecanice insa depinde cum vezi mecanica , o piesa intr-un angrenaj are voie sa fie mai rezistenta sa nu :idea: ...

SF
veteran
veteran

Mesaj de SF » 13 Iun 2015, 12:43

johnnybravo scrie:am penn slammer, dar le folosesc la clonc, am observat ca frana nu pleaca asa lin ca la o daiwa sau shimano.
Am probat Penn Spinnfisher V , probabil urmatoarea mea achizitie in cea ce priveste mosoru :wink:

100% daca as da la somn :wink:

anem
veteran
veteran

Mesaj de anem » 25 Iun 2015, 09:47