Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
- junior
- Mesaje: 98
- Membru din: 24 Feb 2012, 17:27
- Localitate: Onesti - Bacau
- Contact:
Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
La ultima iesire am observat ca motorul proneste destul de greu cand e rece.Este vorba despre un mercury de 6 cp din 2008 in 2 cilindri.
Cand ajung pe balta porneste cred ca la a 10 cea sfoara (cu soc) si se balbaie o perioada.
Dupa 3 minute de mers porneste la juma de sfoara, pot sa il opresc si sa il ponesc de cate ori vreau si mereu pleaca la prima fara nici o problema. Daca stationez mai mult de 20 min, aceiasi problema... o iau de la capat, porneste greu.
Cand ajung pe balta porneste cred ca la a 10 cea sfoara (cu soc) si se balbaie o perioada.
Dupa 3 minute de mers porneste la juma de sfoara, pot sa il opresc si sa il ponesc de cate ori vreau si mereu pleaca la prima fara nici o problema. Daca stationez mai mult de 20 min, aceiasi problema... o iau de la capat, porneste greu.
-
- junior
- Mesaje: 98
- Membru din: 24 Feb 2012, 17:27
- Localitate: Onesti - Bacau
- Contact:
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Motorul este in 2 timpi
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
1. Ai rezervor intern sau extern ?
2. cand iesi de pe apa cu el , il lasi sa mearga pana termina benzina din carburator ?
2. cand iesi de pe apa cu el , il lasi sa mearga pana termina benzina din carburator ?
Da-i unui om un peste si el va manca o zi; invata-l sa
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.
- andriipopa75
- veteran
- Mesaje: 733
- Membru din: 08 Iul 2008, 00:45
- Localitate: Craiova
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
din ceea ce povestesti, pare o problema de la soc si implicit amestec aer-benzina, Incearca sa te uiti si la bujii, poate nu sunt ce trebuie sau poate sunt uzate si, oricum, ar trebui sa vezi pe ele cum lucreaza motorul (dupa culoare) .
http://www.ngksparkplugs.com/tech_suppo ... aqread.asp
http://www.ngksparkplugs.com/tech_suppo ... aqread.asp
- Angler_rou
- utilizator constant
- Mesaje: 258
- Membru din: 21 Mar 2013, 07:58
- Localitate: Iasi
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Este problema de aprindere.
Verifica:
- Bujii - iti recomand sa le schimbi cu unele noi - NGK
- Fise - vezi sa nu dea la ,,masa" - cauta urme albastre pe ele de ,,impuscatura"
- Filtru de aer si de benzina - obligatoriu schimbate.
Nu cred ca e problema de la ,,soc" - iti dai seama daca e problema de alimentare in momentul cand electrodul bujiilor ar fi negru;
daca este caramiziu, atunci e doar problema de uzura bujiilor - acestea au un timp de viata si este normal sa se consume.
Spor la treaba.
Verifica:
- Bujii - iti recomand sa le schimbi cu unele noi - NGK
- Fise - vezi sa nu dea la ,,masa" - cauta urme albastre pe ele de ,,impuscatura"
- Filtru de aer si de benzina - obligatoriu schimbate.
Nu cred ca e problema de la ,,soc" - iti dai seama daca e problema de alimentare in momentul cand electrodul bujiilor ar fi negru;
daca este caramiziu, atunci e doar problema de uzura bujiilor - acestea au un timp de viata si este normal sa se consume.
Spor la treaba.
Sa fii domn, e o intamplare, sa fii OM, e lucru mare!
- Angler_rou
- utilizator constant
- Mesaje: 258
- Membru din: 21 Mar 2013, 07:58
- Localitate: Iasi
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
sfatuitorul de la NGK zice ca asta e bujia ptr tine http://www.ngksparkplugs.com/part_finde ... 7&type=reg
asa e?
si sunt si ieftine si bune - eu folosesc la toate ,,utilajele" mele doar NGK.
PS: Scuze ptr link daca am deranjat...
asa e?
si sunt si ieftine si bune - eu folosesc la toate ,,utilajele" mele doar NGK.
PS: Scuze ptr link daca am deranjat...
Sa fii domn, e o intamplare, sa fii OM, e lucru mare!
-
- junior
- Mesaje: 98
- Membru din: 24 Feb 2012, 17:27
- Localitate: Onesti - Bacau
- Contact:
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Am rezervor extern, ultima data nu am consumat benzina din carburator. Mie mi se pare ca parca ar fi o problema de dezamorsare, cand stau o perioada parca se duce gazul din el si treb sa trag la sfoara pana o ia usor usor, incepe cu balbaieli apoi pleaca.
Ma gandesc ca daca ar fi de la bujii, nu ar mai pleca de fiecare data cand e cald la prima sfoara.
Ma gandesc ca daca ar fi de la bujii, nu ar mai pleca de fiecare data cand e cald la prima sfoara.
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
fiecare e cu parerea lui, hai sa o spun si eu pe a mea
la fel ca tine, cand porneam prima oara motorul, aveam parte de amintiri din folclorul cenzurat
pana cand un prieten, care a vazut cum trag de sfoara, a ras un pic si a zis sa amorsez intai carburatorul, tragand in gol, apoi sa trag ceva mai zmuncit...sa vezi belea, porneste
De asta si Sorin te-a intrebat daca golesti carburatorul cand iesi de pe apa
Oricum verifica bujiile.
Daca te-ai plimba cu vreun Tomos, nu ai mai spune ca ai probleme

la fel ca tine, cand porneam prima oara motorul, aveam parte de amintiri din folclorul cenzurat

pana cand un prieten, care a vazut cum trag de sfoara, a ras un pic si a zis sa amorsez intai carburatorul, tragand in gol, apoi sa trag ceva mai zmuncit...sa vezi belea, porneste

De asta si Sorin te-a intrebat daca golesti carburatorul cand iesi de pe apa

Oricum verifica bujiile.
Daca te-ai plimba cu vreun Tomos, nu ai mai spune ca ai probleme

-
- junior
- Mesaje: 98
- Membru din: 24 Feb 2012, 17:27
- Localitate: Onesti - Bacau
- Contact:
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Cum adica sa trag in gol? sa intins sfoara incet?
-
- utilizator nou
- Mesaje: 20
- Membru din: 11 Oct 2012, 06:15
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Hai sa o luam de la capat.
Dupa cum spuneti supapele nu se mai aseaza pe scaune. Doar teorie pana acum.
Initial 99% scoate fum. Culoarea e importanta. Albastru e ulei, alb carburant ne ars, negru amestec prost.... etc
Detalii, mici , dar importante
Sa stim de ce ne legam vreau fumul in primul rand.
Ma cunosc bine cu motoarele in 4 timpi, dar probabil cele in 2 nu imi vor pune chiar atatea probleme .
Dupa cum spuneti supapele nu se mai aseaza pe scaune. Doar teorie pana acum.
Initial 99% scoate fum. Culoarea e importanta. Albastru e ulei, alb carburant ne ars, negru amestec prost.... etc
Detalii, mici , dar importante

Sa stim de ce ne legam vreau fumul in primul rand.
Ma cunosc bine cu motoarele in 4 timpi, dar probabil cele in 2 nu imi vor pune chiar atatea probleme .