Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
- utilizator nou
- Mesaje: 20
- Membru din: 11 Oct 2012, 06:15
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Nu am mai putut edita. Pe langa asta poate fi o bujie , o garnitura de chiulasa ,segmenti, doar ca trebuie sa vedem fumul intai.
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Daca carburatorul e gol, dai la sfoara usor sa- l amorsezi, adica in gol, dar avand in vedere rezervorul extern, presupun ca amorsarea o faci din para... aici deja se pronunta cei cu experienta..iulian_cioclin scrie:Cum adica sa trag in gol? sa intins sfoara incet?
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Iulian , sunt 2 situatii aici
din prima postare am inteles ca pleaca greau doar la prima pornire cand intri cu el pe apa , iar apoi in timpul zilei pleaca la prima sfoara
aici poate fi din cauza ca nu arzi cand iesi de pe balta combustibilul din carburator . Atunci el ramane acolo , mai face si depuneri si pleaca mai greu dimineata
Intotdeauna e bine cand iesi de pe balta , inainte sa ajungi la mal cu cateva sute de metri scoti alimentarea cu benzina si pana ajungi la mal el consuma ce are in carburator
eventual daca tot nu se opreste il mai lasi sa mearga in gol pana termina benzina
Treaba e foarte simpla si motorul nu are nimic.
Cand pornesti dimineatza motorul , il amorsezi de la para inainte , pana ajunge benzina sus in motor ( se intareste para ) si abia apoi ii dai sfori .
Cu socul tras , pleaca la prima, maxim a doua sfoara .....
il lasi sa mearga macar 2-3 minute in gol pana sa pleci . E regula de aur a unui motor
pana iti legi tu 2-3 giugele , il lasi la relanti ...isi face si el circuitul , se incalzeste ....etc
abia apoi pleci cu el ....asa vei avea motorul in f buna stare multa vreme
din a doua postare insa inteleg ca la fiecare oprire , daca stai mai mult , deja are probleme e de pornire ....adica ii dai mai multe sfori.
de aici deduc ca are o problema totusi .
Verifica furtunele si priza de la motor sa fie etanse .....e posibil ca daca nu sunt etanse sa ia aer , benzina sa coboare inapoi pe furtun in rezervor si astfel sa fie nevoie sa amorsezi din para la fiecare pornire
daca nici asta nu e , du-l la o revizie , dar .....nu la ,,priceputi'' , ca toti se pricep la motoare
du-l la o reprezentanta , dai un ban , dar stii ca il fac bine si 1 an doi nu mai ai probleme
recomandabil e sa-i faci revizie anual
eu am patit asta, si din ,,priceput '' in ,,priceput''....am platit de 2 ori valoarea motorului pana a ajuns la american nautics si i-au facut ce trebuie
poate ce ti-am zis ti se par copilarii, ma scuzi nu-mi dau seama cata experienta ai , dar poate iti sunt de folos
din prima postare am inteles ca pleaca greau doar la prima pornire cand intri cu el pe apa , iar apoi in timpul zilei pleaca la prima sfoara
aici poate fi din cauza ca nu arzi cand iesi de pe balta combustibilul din carburator . Atunci el ramane acolo , mai face si depuneri si pleaca mai greu dimineata
Intotdeauna e bine cand iesi de pe balta , inainte sa ajungi la mal cu cateva sute de metri scoti alimentarea cu benzina si pana ajungi la mal el consuma ce are in carburator
eventual daca tot nu se opreste il mai lasi sa mearga in gol pana termina benzina
Treaba e foarte simpla si motorul nu are nimic.
Cand pornesti dimineatza motorul , il amorsezi de la para inainte , pana ajunge benzina sus in motor ( se intareste para ) si abia apoi ii dai sfori .
Cu socul tras , pleaca la prima, maxim a doua sfoara .....
il lasi sa mearga macar 2-3 minute in gol pana sa pleci . E regula de aur a unui motor
pana iti legi tu 2-3 giugele , il lasi la relanti ...isi face si el circuitul , se incalzeste ....etc
abia apoi pleci cu el ....asa vei avea motorul in f buna stare multa vreme
din a doua postare insa inteleg ca la fiecare oprire , daca stai mai mult , deja are probleme e de pornire ....adica ii dai mai multe sfori.
de aici deduc ca are o problema totusi .
Verifica furtunele si priza de la motor sa fie etanse .....e posibil ca daca nu sunt etanse sa ia aer , benzina sa coboare inapoi pe furtun in rezervor si astfel sa fie nevoie sa amorsezi din para la fiecare pornire
daca nici asta nu e , du-l la o revizie , dar .....nu la ,,priceputi'' , ca toti se pricep la motoare
du-l la o reprezentanta , dai un ban , dar stii ca il fac bine si 1 an doi nu mai ai probleme
recomandabil e sa-i faci revizie anual
eu am patit asta, si din ,,priceput '' in ,,priceput''....am platit de 2 ori valoarea motorului pana a ajuns la american nautics si i-au facut ce trebuie
poate ce ti-am zis ti se par copilarii, ma scuzi nu-mi dau seama cata experienta ai , dar poate iti sunt de folos
Da-i unui om un peste si el va manca o zi; invata-l sa
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.
-
- veteran
- Mesaje: 4636
- Membru din: 19 Sep 2006, 13:26
- Localitate: cluj-napoca
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Asa-ti trebuie "tzoglist elitist" ce-mi estieu am patit asta, si din ,,priceput '' in ,,priceput''....am platit de 2 ori valoarea motorului pana a ajuns la american nautics si i-au facut ce trebuie


Nababule, te tine sa bagi banii in revizii si in pescuitul pe "invers"....




Asa-ti trebuie , doamne -doamne nu doarme.


pescuitul nu e tir cu arcul...asa ca insistati!
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
dom tractorist , nu e elitism
e aia cu ,, am prea putini bani ca sa-mi iau lucru ieftin''
e aia cu ,, am prea putini bani ca sa-mi iau lucru ieftin''
Da-i unui om un peste si el va manca o zi; invata-l sa
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.
-
- junior
- Mesaje: 98
- Membru din: 24 Feb 2012, 17:27
- Localitate: Onesti - Bacau
- Contact:
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Azi am facut urmatorul experiment, cu rezervorul detasat, doar cu benzina din carburator am tras de sfoara pe uscat, cu socul tras si a plecat din prima, l-am lasat 5 sec sa nu se incalzeasca. Am incercat acelasi lucru de vreo 3 ori la intervale mari de timp si de fiecare data a plecat din prima.
Daca ar fii bujiile eu zic ca nu ar mai plecat din prima.
Imi cam vine sa dau vina pe para de amorsare am luat-o si eu second. Tind sa cred ca imi dezamorseaza motorul dupa fiecare oprire mai lunga, e posibil sa imi traga benzina inpoi in rezervor?
Am sa incerc data viitoare ca dupa ce opresc sa strangulez cumva furtunul sa nu mai vina gazul inapoi in rezervor, sa vad ce se intampla.
Daca ar fii bujiile eu zic ca nu ar mai plecat din prima.
Imi cam vine sa dau vina pe para de amorsare am luat-o si eu second. Tind sa cred ca imi dezamorseaza motorul dupa fiecare oprire mai lunga, e posibil sa imi traga benzina inpoi in rezervor?
Am sa incerc data viitoare ca dupa ce opresc sa strangulez cumva furtunul sa nu mai vina gazul inapoi in rezervor, sa vad ce se intampla.
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
vezi ca sunt pompe para de amorsat pt logan cu bila pt sens unic .nu mai pierzi benzina din caburator .cam 30 lei parca
-
- junior
- Mesaje: 98
- Membru din: 24 Feb 2012, 17:27
- Localitate: Onesti - Bacau
- Contact:
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
Para de amorsare de la logan se portiveste perfect cu furtul de alimentare?
Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
da are aceeiasi dimensiune,si nu il mai porni fara apa sub nici o forma .para de amorsare are o bila de sens in ea ,nu o sa iti mai pierzi benzina 

Re: Motorul porneste greu cand e rece. De ce?
si apropo ,daca il transporti culcat ,unde crezi ca pleaca benzina din carburator?