Motor de 9,8-9,9 CP ?

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Avatar utilizator
mihaif99
senior
senior
Mesaje: 321
Membru din: 20 Sep 2006, 21:02

Mesaj de mihaif99 » 22 Iul 2010, 19:04

kuintautti scrie:@ Mihai .... citeste aici ... http://www.sschapterpsa.com/ramblings/J ... 9.9_15.htm

io am avut johson de 7,8 cai in 2 timpi cintarea fix 25 kg... atita doar ca pornea greu si nu-i pria la relanteu... :oops: :evil:

din cite tin io minte... astea Johnson la 9,9 cai in 4 timpi deja au cam 40 kg
Am si eu un johnson de 8CP fix 26kg, mai e si un nissan tohatsu tot in doi timpi bazat pe un 8, din care au scos 9.8, tot 26kg
Le stiu si pe astea de 2 timpi de 9.9 bazate pe 15, din link-ul tau

Eu intrebam de astea in 4 timpi, care din cele de 40 kg pot fi convertite usor la 15.
Un sfat bun e un sfat bun, chiar daca e neplacut.

caracal
junior
junior
Mesaje: 33
Membru din: 18 Mar 2009, 12:13
Localitate: Bucuresti

Mesaj de caracal » 22 Iul 2010, 19:36

Daca-mi arati schemasi daca e vorba de johnson de9,9 transformat in 15,poate te pot ajuta./

Avatar utilizator
kzoli
veteran
veteran
Mesaje: 2856
Membru din: 30 Sep 2008, 08:25
Localitate: Targu Mures

Mesaj de kzoli » 22 Iul 2010, 20:01

Acum nu gasesc link urile acelea , dar sunt si chituri speciale de upgrade unele chiar originale ....
Am vazut si chiar am folosit motoare tunate de catre meseriasi , motoare la care puterea a crescut semnificativ ....

Avatar utilizator
mihaif99
senior
senior
Mesaje: 321
Membru din: 20 Sep 2006, 21:02

Mesaj de mihaif99 » 22 Iul 2010, 21:17

kzoli scrie:Acum nu gasesc link urile acelea , dar sunt si chituri speciale de upgrade unele chiar originale ....
Am vazut si chiar am folosit motoare tunate de catre meseriasi , motoare la care puterea a crescut semnificativ ....
Eu eram obisnuit ca 9.9 sa fie 15 detuned. Astea ar fi mers convertite la 15 insa la majoritate procesul este foarte greu, adica poate sa fie un simplu restrictor, si/sau carburator diferit, si/sau galerii diferite si/sau chiulasa diferita.

Acum la generatia noua de motoare in 4 timpi vad ca 9.9 sunt de fapt niste 8 mai puternice. Intradevar au minimum 40 kg!! Motoarele de 15CP 4 timpi de la Honda, Mercury, Nissan au capacitate diferita de cele de 9.9 si sar de 50 kg. Asa ca....
Un sfat bun e un sfat bun, chiar daca e neplacut.

Avatar utilizator
kzoli
veteran
veteran
Mesaje: 2856
Membru din: 30 Sep 2008, 08:25
Localitate: Targu Mures

Mesaj de kzoli » 22 Iul 2010, 21:42

... cat despre lungime (dimensiune) un motor de 4 cp are aceeasi lungime ( nu greutate) ca una de 60-80 cp sau mai mare .... lungimea cizmei e standardizata de multa vreme .... 381-508 - 635 mm 15-20-25 inch (scurta-medie-lunga ) de la 2 cp la 300 cp acelasi lungime !!! indiferent de marca .

Avatar utilizator
kzoli
veteran
veteran
Mesaje: 2856
Membru din: 30 Sep 2008, 08:25
Localitate: Targu Mures

Mesaj de kzoli » 22 Iul 2010, 21:49

Acum la generatia noua de motoare in 4 timpi vad ca 9.9 sunt de fapt niste 8 mai puternice. Intradevar au minimum 40 kg!! Motoarele de 15CP 4 timpi de la Honda, Mercury, Nissan au capacitate diferita de cele de 9.9 si sar de 50 kg. Asa ca....[/quote]

Generatia noua de motoare outboard e protejata electronic si cu microcip ,nu prin suruburi si duzee cum era pe vremuri .... chiar daca se fura nu se pot folosi unele modele ca nu functioneaza fara cipul special care e si cheie de pornire.... iar dacachiar reusesti sa pornesti nu se tureaza etc,etc .... pana gasesc antidotul ...ca romanul e inventiv :lol: .
Mai nou tunatul motoarelor poate insemna si un alt soft care sa " lucreze" la alti parametrii .... nu mai vine Lipoveanul cu briceagul si patentul si buhereste motorul :lol: :lol: :lol:

Scrie răspuns