

Deci va rog putin ajutor daca se poate.
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
ANDREI RIGA scrie:Majortatea barcilor low/mid-cost sunt facute din asta
http://www.mehler-texnologies.com/EN/pr ... ream.php#5
Si tot aici daca te uiti mai vezi niste variatiuni ale materialului.
Despre felul lipiturilor am inteles care ar fi importanta lor,...etc, tocmai de aceea doresc sa stiu si despre materiale care ar fi cel mai bun, pentru a alege in deplina cunostinta barca corespunzatoare.diesel scrie:Conteaza m-ai mult tehnologia de lipire decit materialul pentru ca materialele difera putin .Important este sa alegi o barca despre care sti ca rezista bine in timp de la producatori recunoscuti pentru calitatea barcilor.Acum depinde la ce vrei sa folosesti barca,ce motor vrei sa pui pe ea,pentru cite persoane vrei sa fie si nu in ultimul rind de citi bani dispui.
ANDREI RIGA scrie:Majortatea barcilor low/mid-cost sunt facute din asta
http://www.mehler-texnologies.com/EN/pr ... ream.php#5
Si tot aici daca te uiti mai vezi niste variatiuni ale materialului.
Asta am inteles dar, daca ai de ales intre doua barci sudate termic in care prima este din valmex, iar a doua din heytex pe care ai alege-o? Cum stii care material este mai bun?grama v scrie:simplu,cele lipite la cald sunt mai durabile,si cele cu chila gonflabila sunt cele mai potrivite pt motor termic .chiar daca nu ai acum tot acolo vei ajunge