lansete americane vs europene
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
daniel,
ce zici tu se aplica in masura in care exista bete de spin facute in europa care sunt realmente de top. din experienta mea, nu se compara cu ce fac americanii.
weekend-ul trecut am pescuit cu un prieten italian, m-am jucat cu ceva scule de la trabucco, tubertini si alte din astea. parerea mea? bullshit. nalucile la fel. pure bullshit.
daca mai fac si regula de trei simpla si compar preturile vs cele pt sculele din state, imi iese cu virgula rau de tot. la spin, europenii sunt amatori, eu asta cred. sportex nu am vazut, dar imi imaginez ca tree sa fie tot ceva gen baltzer, house of hardy samd. lucruri care arata bine, prind peste, dar sunt cel mult comparabile cu entry level-urile de la casele producatoare bune din state sau japan.
just my 2 cents.
ce zici tu se aplica in masura in care exista bete de spin facute in europa care sunt realmente de top. din experienta mea, nu se compara cu ce fac americanii.
weekend-ul trecut am pescuit cu un prieten italian, m-am jucat cu ceva scule de la trabucco, tubertini si alte din astea. parerea mea? bullshit. nalucile la fel. pure bullshit.
daca mai fac si regula de trei simpla si compar preturile vs cele pt sculele din state, imi iese cu virgula rau de tot. la spin, europenii sunt amatori, eu asta cred. sportex nu am vazut, dar imi imaginez ca tree sa fie tot ceva gen baltzer, house of hardy samd. lucruri care arata bine, prind peste, dar sunt cel mult comparabile cu entry level-urile de la casele producatoare bune din state sau japan.
just my 2 cents.