Lanseta asta e buna pentru clean? sfaturi va rog

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

marius_mirc
utilizator nou
utilizator nou

Lanseta asta e buna pentru clean? sfaturi va rog

Mesaj de marius_mirc » 14 Iun 2006, 00:58

Salut. Sunt incepator in ale spinning ului. Intentionez sa pescuiesc pe moldova si suceava in vara asta la clean cu voblere foarte mici si lingurite. Dupa mai multe cautari, am gasit aceasta lanseta: Trabucco SYNCRON JIG PRO http://www.trabucco.it/en/canne.php?&linknum=20&cid=6 ( este ce a de a patra- modelul de 2,70 m) sau aici http://www.pescarul.info/ - Lansete Spinning - SYNCRON JIG PRO cea la 1.670.000 . Astept cateva sfaturi. :D

Michael
Moderator
Moderator

Mesaj de Michael » 14 Iun 2006, 04:51

fiindca lanseaza naluci in plaja 3-15 gr,fiind dedicata jigging-ului s-ar putea sa fie cam rigida/tzeapana pentru clean,daca folosesti cu monofilament mai atenuezi din rigiditate.daca e doar pentru clean eu as incerca ceva mai usor(light) si mai moale(moderate)....
sa vedem ce zic altii... :roll:
Michael va recomanda Regulamentul forumului

anem
veteran
veteran

Mesaj de anem » 14 Iun 2006, 07:04

chiar daca e mai mult dedicata jigurilor, parerea mea este ca lanseta merge foarte bine si la clean, are actiune mica 3-12 si e semiparabolica, adica e destul de moale....

inainte du-te la magazin ia-o in mana, vezi cum merge si cum iti place tie ... tu tre sa pescuitesti cu ea si nimeni altcineva..... tie sa iti placa... sa ai bafta in alegerea ei
C&R ... un alt mod de a savura un peste ...

crisp
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de crisp » 14 Iun 2006, 08:10