discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
amidamar_u
- utilizator constant

- Mesaje: 161
- Membru din: 08 Aug 2007, 16:24
- Localitate: Pitesti
Mesaj
de amidamar_u » 01 Sep 2008, 11:32
Am deschis acest topic pt a afla cat mai multe imformati despre intretinerea sculelor de pescuit.Chiar daca pescuiesc de mai multi ani la rapitor nu am desfacut niciodata o mulineta ( sing intretinerea care o faceam era sa sterg sculele dupa fiecare partida ).
Intrebarea mea este ce fac daca mia intrat granule de nisip in mulineta , lucru care mi sa si intamplat ce imi ramane de facut?
Sincer nu am vrea ca eu a o desfac pt ca nu stiu cat de bine m-as descurca dar din pacate nimeni la mine in oras ( pitesti ) , chiar daca am umblat pe la toate magazinele de pescuit intreband oameni daca stiu p cineva la care sa duc mulineta.Din partea mea as duceo si la cineva din buc dar am cautat p net si nu am gasit p mine
ASA CA DACA AVETI UN PRIETEN CARE ARE UN PRIETEN CARE SI EL CUNOASTE UN PRIETEN , ajutorrrrrrr

( contra cost normal )
mulineta p care vreau sa o curat este o DAIWA EXCELER 2000
-
amidamar_u
- utilizator constant

- Mesaje: 161
- Membru din: 08 Aug 2007, 16:24
- Localitate: Pitesti
Mesaj
de amidamar_u » 01 Sep 2008, 12:51
multumesc , cred ca ma va ajuta foarte mult dar eu inca sper sa gasesc p cineva in buc sau pit care a mai facut asta ca tare mie frica ca se va alege prafu dace umblu eu in ea

-
Jedi
- veteran

- Mesaje: 1230
- Membru din: 04 Apr 2007, 03:15
- Localitate: Morealu de Jos
Mesaj
de Jedi » 01 Sep 2008, 14:45
Nu o sa se intimple nimic rau daca o desfaci. Dupa desfacerea capacului,invirte rotorul si uita-te bine ,incearca sa retii ce face fiecare piesa.Fa si foto daca poti.Apoi insiri toate piesele in ordinea desfacerii,pe o suprafata fixa,care nu se misca daca o atingi si iti amesteca toate piesele.Apoi tot urmind sirul,prinzi fiecare piesa cu o pensa chirurgicala sau cleste cu cioc subtire si o speli in diluant de vopsea.Cu o pensula de desen groasa faci treaba imediat.Rezista toate la diluant,inclusiv cele de plastic.Le lasi la uscat fiecare in pozitia initiala.In jumatate de ora se usuca sigur.Si rulmentul autorevers in poti spala(poate nisipul e tocmai acolo),precum si carcasele.Rezista si vopseaua la o baie scurta cu diluant.In ultima faza,pensulezi cu vaselina toate zonele de contact si ansamblezi in ordinea inversa.Dureaza ceva la inceput.Mare atentie la saibele de la roata dintata principala.Pune-le in aceeasi ordine,stinga cu dreapta.
Unde-s multi putoarea creste.....Pestisorii se rareste.
-
Irod
- veteran

- Mesaje: 522
- Membru din: 07 Ian 2006, 18:45
- Localitate: Cluj-Napoca; Baia-Mare
Mesaj
de Irod » 01 Sep 2008, 20:46
-
SVF
- veteran

- Mesaje: 4144
- Membru din: 15 Mar 2006, 21:05
Mesaj
de SVF » 01 Sep 2008, 21:18
Azi mi-am facut Exage-ul bucati,avea un scartait enervant depistat la ultima partida.Totul e sa nu te enervezi cand o montezi la loc si nu mai merge ceva,o iei de la cap ,dar trebuie sa cam pricepi ce face fiecare piesa.Trebuie un minim de cunostinte mecanice zic eu.Daca vrei ceva mai simplu,ia doar manerul si capacul lateral jos,spal-o sau sufla nisipul si apoi pune vaselina la angrenaje.

-
mino
- senior

- Mesaje: 434
- Membru din: 19 Apr 2008, 10:40
- Localitate: Sibiu
Mesaj
de mino » 01 Sep 2008, 21:31
[quote="Jedi"o speli in diluant de vopsea.
Atentie! sa nu fie nitro diluant sau acetona ca topeste partile din plastic
ca sa fi sigur 100 % motorina nu ataca si dizolva vaselina.
-
TopGear
- senior

- Mesaje: 431
- Membru din: 10 Apr 2008, 22:50
- Localitate: Timis
Mesaj
de TopGear » 01 Sep 2008, 22:21
-
SVF
- veteran

- Mesaje: 4144
- Membru din: 15 Mar 2006, 21:05
Mesaj
de SVF » 01 Sep 2008, 22:37
Habar n-am ce-i ala textil

-
JONES
- veteran

- Mesaje: 1072
- Membru din: 16 Iun 2005, 10:54
- Localitate: TG MURES
-
Contact:
Mesaj
de JONES » 02 Sep 2008, 08:17
aparatul foto ajuta. Mare grija cand montezi sa nu ramai cu piese in plus.
Eu am folosit mai multe paharele in care puneam diferite surubele.
Partea de interior separat . Pick up separat si frana separat.
E o treaba migaloasa si ai nevoie de cunostiinte minime de mecanica si scule (clesti si mai ales surubelnite de calitate - si sa nu fortezi totul trebuie sa intre la fix fara sa trebuiasca sa fortezi).
Din pacate chestia cu gresatul si curatatul e o etapa obligatorie la orice mulineta (maintenance) cel putin 1 data pe an.
Acuma o sa incerc o metoda mai ciudata si anume.
http://www.cabelas.com/cabelas/en/templ ... ISO-8859-1
O sa spreyez cu presiune mare alcool tehnic sa vad daca nu reusesc sa curat suficient. Dar asta numai la iarna.

the angler is catching xxx, not by the lure