pulberea nepotrivita poate strica rotorul.
Intrebare pentru lurebuilderi sau alti posesori de aerograf
Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori
Re: Intrebare pentru lurebuilderi sau alti posesori de aerog
vezi cum sablezi CI4
pulberea nepotrivita poate strica rotorul.
pulberea nepotrivita poate strica rotorul.
- kingofbeasts
- veteran

- Mesaje: 2875
- Membru din: 20 Mar 2008, 16:58
- Localitate: sibiu
- Contact:
Re: Intrebare pentru lurebuilderi sau alti posesori de aerog
ok, o sa cer cea mai fina granulatie posibila 
Re: Intrebare pentru lurebuilderi sau alti posesori de aerog
eu asi alege cea mai "moale" nu obligatoriu fina 
- kingofbeasts
- veteran

- Mesaje: 2875
- Membru din: 20 Mar 2008, 16:58
- Localitate: sibiu
- Contact:
Re: Intrebare pentru lurebuilderi sau alti posesori de aerog
Ce frumoasa era before !...
Ma bag si eu in seama - nu cred ca nu te-ai gandit... Cum vei proteja buza tamburului la sablare? Ala-i ultimul loc care ar trebui matuit!
Ma bag si eu in seama - nu cred ca nu te-ai gandit... Cum vei proteja buza tamburului la sablare? Ala-i ultimul loc care ar trebui matuit!
- kingofbeasts
- veteran

- Mesaje: 2875
- Membru din: 20 Mar 2008, 16:58
- Localitate: sibiu
- Contact:
Re: Intrebare pentru lurebuilderi sau alti posesori de aerog
urmeaza sa aflu mai tarziu de la cel ce va face sablarea. daca nu imi poate oferi o varianta fara riscuri o sa sableze si sa revopseaca doar partea inscriptionata a tamburului . 
Re: Intrebare pentru lurebuilderi sau alti posesori de aerog
Uita de brunare. Din cate stiu se face doar la otel ( consta in imbogatirea stratului superficial cu atomi de carbon). Metoda de brunare la cald inseamna incalzirea piesei la peste 130 de grade si scufundarea intr-un ulei bogat in Carbon. ( brunarea ordinara sau tiganeasca, inseamna incalzirea materialului si scufundarea in ulei ars) iar asa zisa brunare la rece este acoperirea cu o solutie ( poate fi klever) dar nu rezista in timp.
Nu sta degeaba, ca degeaba stai!
Re: Intrebare pentru lurebuilderi sau alti posesori de aerog
S-a terminat procesul???? rezultatul final cum e?
- kingofbeasts
- veteran

- Mesaje: 2875
- Membru din: 20 Mar 2008, 16:58
- Localitate: sibiu
- Contact:
Re: Intrebare pentru lurebuilderi sau alti posesori de aerog
Procesul s-a terminat brusc si sadic azi cand printr-un telefon mi se spunea ca , a fost distrus in mod irecuperabil corpul mulinetei (partea cu piciorul si capacul ei ) datorita "imbaierii " intr-o solutie decapanta.
procedeu neconvenit anterior si aplicat fara documentare prealabila si fara sa fi fost consultat ca sa-mi dau acordul. Practic, corpul din magneziu a fost corodat de solutia decapanta si nu-mi ramane decat sa incerc sa vad daca mai pot obtine partile distruse ca piese de schimb in Japonia. O sa le scriu maine un mail la Shimano sa vad daca mai fac piese pentru ea si daca nu probabil ca va ajunge la dezmembrari.
Partea cea mai proasta e ca tocmai ii cumparasem un tambur de rezerva si eram pe punctul de a-i comanda si un angrenaj de rezerva dar m-am oprit in ultimul moment.
Una peste alta pozele cu after vor fi dezastru dar, le voi posta totusi de indata ce le voi avea, intru prevenirea viitorilor amatori de cosmetizari .
Declar ziua de azi zi de doliu dupa 12 petece la barca , o chila mai putin si o mulineta distrusa.
Partea cea mai proasta e ca tocmai ii cumparasem un tambur de rezerva si eram pe punctul de a-i comanda si un angrenaj de rezerva dar m-am oprit in ultimul moment.
Una peste alta pozele cu after vor fi dezastru dar, le voi posta totusi de indata ce le voi avea, intru prevenirea viitorilor amatori de cosmetizari .
Declar ziua de azi zi de doliu dupa 12 petece la barca , o chila mai putin si o mulineta distrusa.
Re: Intrebare pentru lurebuilderi sau alti posesori de aerog
Djizzz man...sincere condoleante..
Nu stiu cum as trece prin asemenea momente.

