este bun pt salau?

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Straja
utilizator nou
utilizator nou

este bun pt salau?

Mesaj de Straja » 13 Mar 2010, 13:28

va salut pe toti pescarii de rapitori de pe acest forum...sunt incepator in ale spiningului si va rog daca ma puteti lamuri si pe mine in legatura cu o undita ...vreau sa imi achizitionez un Cabela's xxx Eagle II, cu urmatoarele caracteristici: lungime 10' , line wt.8-15 lbs si actiune 3/8-1.....este buna pentru pescuitul salaului de pe mal?sau e prea mica actiunea?

PescarNebun
senior
senior

Mesaj de PescarNebun » 13 Mar 2010, 13:39

Salut. Fiecare cu preferintele lui, dar e destul de complicat sa pescuiesti la salau de pe mal, si sa mai si prinzi ceva, in general pentru salau iti trebuie si barca pentru ca dihania nu prea " cata malu' " cum se spune. Si chiar daca sa zicem ca ai pescui de pe mal, iti trebuie o lanseta ceva mai scurta si cu putere de aruncare mai mica. Unde vrei sa pescuiesti? Pentru ca salau gasesti si la Dunare in anafoare si in lacuri, in structura. Si pentru fiecare caz iti trebuie echipament total diferit.
Some people xxx for xxx, some people xxx for voracious prehistoric
dinosaurs, more commonly known as Muskellunge.

Straja
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de Straja » 13 Mar 2010, 13:42

pescuiesc pe un lac in apropiere de resita,baraj secu se numeste...se prinde foarte bine de pe mal pentru ca e stancos

MARIUS POPA
veteran
veteran

Mesaj de MARIUS POPA » 13 Mar 2010, 13:48