Singura problema la un batz cu cotor scurt apare in momentul cand ai un peste mare in el....singura solutzie este sa mulinezi dupa care lasi manivela in pace shi pui mana deasupra mandrinei shi tragi batzul spre tine dupa kre treci la manivela
Cum scurtez cotorul ?
Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori
Nimic nu este mai incomod, mai ales cand dai din bark,decat un cotor prea lung cu kre sa-ti dai in oo cand lansezi
eu sunt pt. scurtat cotorul dar cu echilibrare(k te lashi de spinning dupa 200 de lanseuri cu un batz kre kde in fatza)
Singura problema la un batz cu cotor scurt apare in momentul cand ai un peste mare in el....singura solutzie este sa mulinezi dupa care lasi manivela in pace shi pui mana deasupra mandrinei shi tragi batzul spre tine dupa kre treci la manivela
....multi o sa se crizeze shi o sa posteze k este incorect.....da eu va zic din experientza k se pot scoate peshti mari asa...este treaba de obisnuintza 
Singura problema la un batz cu cotor scurt apare in momentul cand ai un peste mare in el....singura solutzie este sa mulinezi dupa care lasi manivela in pace shi pui mana deasupra mandrinei shi tragi batzul spre tine dupa kre treci la manivela
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
Gata. Am taiat minerul.
Mai cu emotii... mai cu mila.... in final sunt foarte multumit de cea iesit. Singurul lucru evident care tradeaza modificarea este diferenta de lungime dintre tronsoane.
Pentru cei care vor sa experimenteze:
1. marcati locul unde veti face taietura.
2. taiati pluta cu un cuter cit mai fin, ceva mai spre capat mai faceti o taietura si indepartati pluta.
3. incepeti taietura cu o pila ultra fina (am folosit una de ceasornicarie) si apoi continuati cu o pinza de bomfaier.
4. modificati un dop de sampanie (de pluta) astfel incit sa potriveasca in gaura blancului si cu diametrul plutei cotorului.
5. din tabla de plumb executati elementul care va asigura echilibrarea. Testati succesiv pina obtineti rezultatul dorit.
6. Montati definitiv elementul de echilibrare si dopul folosind un adeziv.
(Daca aveti acces la un dispozitiv de slefuit nu stati pe ginduri si indepartati eventualele diferente de diametru intre dop si cotor.)
Singura problema ramasa: atentie la transport.
PS. Lanseta care am modificat-o este un RT Arezzo de 15-40g, fosta 2.70.
Mai cu emotii... mai cu mila.... in final sunt foarte multumit de cea iesit. Singurul lucru evident care tradeaza modificarea este diferenta de lungime dintre tronsoane.
Pentru cei care vor sa experimenteze:
1. marcati locul unde veti face taietura.
2. taiati pluta cu un cuter cit mai fin, ceva mai spre capat mai faceti o taietura si indepartati pluta.
3. incepeti taietura cu o pila ultra fina (am folosit una de ceasornicarie) si apoi continuati cu o pinza de bomfaier.
4. modificati un dop de sampanie (de pluta) astfel incit sa potriveasca in gaura blancului si cu diametrul plutei cotorului.
5. din tabla de plumb executati elementul care va asigura echilibrarea. Testati succesiv pina obtineti rezultatul dorit.
6. Montati definitiv elementul de echilibrare si dopul folosind un adeziv.
(Daca aveti acces la un dispozitiv de slefuit nu stati pe ginduri si indepartati eventualele diferente de diametru intre dop si cotor.)
Singura problema ramasa: atentie la transport.
PS. Lanseta care am modificat-o este un RT Arezzo de 15-40g, fosta 2.70.
"Pestii se prind cu undita, iar oamenii cu vorba." - Shakespeare
