http://www.aufulaiset.com/megabass-dest ... p-804.html
Credibilitate site cu echipamente de pescuit!
Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori
Re: Credibilitate site cu echipamente de pescuit!
Si un Megabass Hedgehog ultra extra fast..la 199$...defapt si din asta mai multe 
http://www.aufulaiset.com/megabass-dest ... p-804.html
http://www.aufulaiset.com/megabass-dest ... p-804.html
- johnnybravo
- Moderator

- Mesaje: 2746
- Membru din: 02 Oct 2006, 15:07
- Localitate: Timisoara
- Contact:
Re: Credibilitate site cu echipamente de pescuit!
credibilitate 0
Registrant Name: tiaoqiang fo
Registrant Organization: fo tiaoqiang
Registrant Street: fujianputianlichengquxinduzhen
Registrant City: fuzhou
Registrant State/Province: Beijing
Registrant Postal Code: 351110
Registrant Country: cn
Registrant Phone: 86.5946788888
Registrant Phone Ext:
Registrant Fax: 86.5946788888
Registrant Fax Ext:
Registrant Email: 1114143065@qq.com
Registry Admin ID:
Admin Name: tiaoqiang fo
Admin Organization: tiaoqiang fo
Admin Street: fujianputianlichengquxinduzhen
Admin City: fuzhou
Admin State/Province: Beijing
Admin Postal Code: 351110
Admin Country: cn
Admin Phone: 86.5946788888
Admin Phone Ext:
Admin Fax: 86.5946788888
Admin Fax Ext:
Admin Email: 1114143065@qq.com
Registry Tech ID:
Tech Name: tiaoqiang fo
Tech Organization: tiaoqiang fo
Tech Street: fujianputianlichengquxinduzhen
Tech City: fuzhou
Tech State/Province: Beijing
Tech Postal Code: 351110
Tech Country: cn
Tech Phone: 86.5946788888
Tech Phone Ext:
Tech Fax: 86.5946788888
Registrant Name: tiaoqiang fo
Registrant Organization: fo tiaoqiang
Registrant Street: fujianputianlichengquxinduzhen
Registrant City: fuzhou
Registrant State/Province: Beijing
Registrant Postal Code: 351110
Registrant Country: cn
Registrant Phone: 86.5946788888
Registrant Phone Ext:
Registrant Fax: 86.5946788888
Registrant Fax Ext:
Registrant Email: 1114143065@qq.com
Registry Admin ID:
Admin Name: tiaoqiang fo
Admin Organization: tiaoqiang fo
Admin Street: fujianputianlichengquxinduzhen
Admin City: fuzhou
Admin State/Province: Beijing
Admin Postal Code: 351110
Admin Country: cn
Admin Phone: 86.5946788888
Admin Phone Ext:
Admin Fax: 86.5946788888
Admin Fax Ext:
Admin Email: 1114143065@qq.com
Registry Tech ID:
Tech Name: tiaoqiang fo
Tech Organization: tiaoqiang fo
Tech Street: fujianputianlichengquxinduzhen
Tech City: fuzhou
Tech State/Province: Beijing
Tech Postal Code: 351110
Tech Country: cn
Tech Phone: 86.5946788888
Tech Phone Ext:
Tech Fax: 86.5946788888
Re: Credibilitate site cu echipamente de pescuit!
tu pe ce cale i-ai gasit pe astia ? ca daca sunt inscrisi intro retea mai mare poate ai o sansa sa ii mai verifici , sa vezi un review pe undeva.
eu am mai comandat ( cu emotii intradevar) de prin diverse shopuri inscrise in aliexpres sau alibaba si nu am avut ( pana acum :lol )surprize .
eu am mai comandat ( cu emotii intradevar) de prin diverse shopuri inscrise in aliexpres sau alibaba si nu am avut ( pana acum :lol )surprize .
Inglorious Muzkars - I tye me flyz n'I fly me tiez
mandru proprietar de pisicuta...
mandru proprietar de pisicuta...
Re: Credibilitate site cu echipamente de pescuit!
I-am gasit cautand dupa o anumita mulineta, dar iti dai seama ce surpriza am avut cand am vazut pretul si la restul articolelor.
Oricum pentru mine e evidenta treaba ca ceva nu e ok pentru ca intarzie raspunsul lor in conditile in care celelante raspunsuri au venit intr-un timp relativ scurt.
Totusi poate indrasneste care dintre voi, cei mai curajosi, sa comande un articol mai ieftin de pe la ei, astfel vedem daca trec proba credibilitati sau nu
.
Oricum pentru mine e evidenta treaba ca ceva nu e ok pentru ca intarzie raspunsul lor in conditile in care celelante raspunsuri au venit intr-un timp relativ scurt.
Totusi poate indrasneste care dintre voi, cei mai curajosi, sa comande un articol mai ieftin de pe la ei, astfel vedem daca trec proba credibilitati sau nu
Re: Credibilitate site cu echipamente de pescuit!
eu zic sa stai deoparte cu astia..dubiosi rau...
Re: Credibilitate site cu echipamente de pescuit!
Qrpy scrie:
Totusi poate indrasneste care dintre voi, cei mai curajosi, sa comande un articol mai ieftin de pe la ei, astfel vedem daca trec proba credibilitati sau nu.
Tare asta. Ia fi tu curajosul ala
NU exista asemenea preturi !
Re: Credibilitate site cu echipamente de pescuit!
MuskMd scrie:tu pe ce cale i-ai gasit pe astia ? ca daca sunt inscrisi intro retea mai mare poate ai o sansa sa ii mai verifici , sa vezi un review pe undeva.
eu am mai comandat ( cu emotii intradevar) de prin diverse shopuri inscrise in aliexpres sau alibaba si nu am avut ( pana acum :lol )surprize .
de pe aliexpress am mai cumparat si eu maruntisuri si a fost ok, acu depinde si de shop dar acolo macar ai garantia aia cu buyer protection si este un site important si cunoscut, pe cand siteul asta pare facut foarte simplu, fara multe optiuni si detalii, nu a auzit mai nimeni de el asa ca si eu zic ca e fake
Re: Credibilitate site cu echipamente de pescuit!
Si sa stii ca si functioneaza!RAFYYY91 scrie:...acolo macar ai garantia aia cu buyer protection...
La prima mea cumparatura din China a incercat unul sa-mi traga un tun. E drept, nici eu n-am muscat momeala (sau naluca?
Astept vremurile cand ne vom lauda cu pestii eliberati, nu cu cei prinsi...
Re: Credibilitate site cu echipamente de pescuit!
Sigur, daca tot e deschis topicul mai informam si pe altii sa nu-si ia teapaMusti scrie:Si sa stii ca si functioneaza!RAFYYY91 scrie:...acolo macar ai garantia aia cu buyer protection...
La prima mea cumparatura din China a incercat unul sa-mi traga un tun. E drept, nici eu n-am muscat momeala (sau naluca?), dar si site-ul si-a facut treaba, anuland tranzactia inainte de a apuca eu sa cer asta. Daca doriti detalii, povestim... Macar popularizam un model de teapa pe care a incercat-o chinezul, sa stie lumea de ce sa se fereasca.
Re: Credibilitate site cu echipamente de pescuit!
Pe scurt, am vrut sa-mi comand un telefon. Greseala mea a fost ca am ales sa cumpar de la un magazin de pe ali care oferea o reducere mare si, in plus, expediere gratuita cu DHL. Ceea ce scurta foarte mult timpul de asteptare fata de calea obisnuita, adica posta chinezeasca. Magazinul nu avea foarte multe referinte (alta greseala!). Avea doar o lista lunga de cumparatori care comandasera produsul in ultimele cateva zile, dar care, dat fiind timpul scurt, nu dadusera inca nici un feedback (alt aspect de urmarit - daca cineva confirma ca a primit produsul, daca-i multumit, etc.)
In fine, plasez comanda, platesc prin alipay si astept. A doua zi primesc confirmarea ca vanzatorul a facut expedierea si imi e furnizat tracking number-ul. Pe care DHL nu l-a recunoscut imediat, dar nu m-am impacientat. Fusesem prevenit ca urmarirea online a pachetului poate sa aiba o intarziere pana devine vizibila. Dupa inca vreo 2 zile, primesc un mesaj din partea vanzatorului care ma anunta ca a facut o mare greseala si, in loc sa imi expedieze coletul cu DHL, l-a expediat cu posta chinezeasca, dar ca, pt. a se revansa fata de mine, e dispus sa-mi faca un discount de 15$. Pt. asta mi-a indicat sa deschid o plangere pe site, si sa cer 15$ despagubire, pe care el ii va plati fara probleme.
Ei, bine, primul gand a fost ceva de genul "uite, dom'le, ce vanzator serios!". A gresit, dar e dispus sa plateasca pt.asta. Norocul e ca de regula nu inghit nimic pe nemestecate, asa ca m-am decis sa citesc mai atent instructiunile de utilizare a site-ului. Ajuns la capitolul "plangeri", m-am luminat brusc: site-ul te lasa sa faci plangere impotriva vanzatorului si ii poti cere despagubiri, banii inapoi, etc. daca esti nemultumit. Atata doar ca poti face treaba asta doar o singura data la o tranzactie. Am inteles instantaneu ce voia chinezul. Eu trebuia sa fac plangere si sa cer 15$ inapoi pt. ca a trimis pachetul cu posta, epuizandu-mi astfel dreptul de a face plangere, dupa care el ar fi incasat plata mea (cca 230$), fara sa-mi trimita de fapt nimic. Profit net 215$!
Bineinteles ca n-am marsat la "discount" si i-am scris chinezului ca ii voi face cererea pt. cei 15$ numai dupa ce imi voi vedea pachetul acasa. N-a mai apucat sa-mi raspunda. La cateva ore am primit un e-mail din partea serviciului de securitate a site-ului care ma anunta ca tranzactia e suspendata momentan pana cand vanzatorul va furniza o dovada incontestabila ca a trimis coletul. Dupa alte cateva ore, buyer protection ma anunta ca a anulat tranzactia din cauza comportamentului fraudulos al vanzatorului, banii urmand a-mi fi returnati in cateva zile. Ceea ce s-a si intamplat. Ca o usoara consolare (sic!), am primit in cont cativa lei in plus fata de cat platisem eu cu cateva zile in urma, datorita cursuui valutar. Dolarul crescuse intre timp, asa ca cei 230$ returnati de chinezi valorau deja mai multi lei.
Asta a fost patania mea cu teparul chinez. De atunci am cumparat multe fleacuri din China (inclusiv telefonul buclucas), fara sa mai am vreo experienta neplacuta. Atata ca acum caut magazinele cu referinte solide...
In fine, plasez comanda, platesc prin alipay si astept. A doua zi primesc confirmarea ca vanzatorul a facut expedierea si imi e furnizat tracking number-ul. Pe care DHL nu l-a recunoscut imediat, dar nu m-am impacientat. Fusesem prevenit ca urmarirea online a pachetului poate sa aiba o intarziere pana devine vizibila. Dupa inca vreo 2 zile, primesc un mesaj din partea vanzatorului care ma anunta ca a facut o mare greseala si, in loc sa imi expedieze coletul cu DHL, l-a expediat cu posta chinezeasca, dar ca, pt. a se revansa fata de mine, e dispus sa-mi faca un discount de 15$. Pt. asta mi-a indicat sa deschid o plangere pe site, si sa cer 15$ despagubire, pe care el ii va plati fara probleme.
Ei, bine, primul gand a fost ceva de genul "uite, dom'le, ce vanzator serios!". A gresit, dar e dispus sa plateasca pt.asta. Norocul e ca de regula nu inghit nimic pe nemestecate, asa ca m-am decis sa citesc mai atent instructiunile de utilizare a site-ului. Ajuns la capitolul "plangeri", m-am luminat brusc: site-ul te lasa sa faci plangere impotriva vanzatorului si ii poti cere despagubiri, banii inapoi, etc. daca esti nemultumit. Atata doar ca poti face treaba asta doar o singura data la o tranzactie. Am inteles instantaneu ce voia chinezul. Eu trebuia sa fac plangere si sa cer 15$ inapoi pt. ca a trimis pachetul cu posta, epuizandu-mi astfel dreptul de a face plangere, dupa care el ar fi incasat plata mea (cca 230$), fara sa-mi trimita de fapt nimic. Profit net 215$!
Bineinteles ca n-am marsat la "discount" si i-am scris chinezului ca ii voi face cererea pt. cei 15$ numai dupa ce imi voi vedea pachetul acasa. N-a mai apucat sa-mi raspunda. La cateva ore am primit un e-mail din partea serviciului de securitate a site-ului care ma anunta ca tranzactia e suspendata momentan pana cand vanzatorul va furniza o dovada incontestabila ca a trimis coletul. Dupa alte cateva ore, buyer protection ma anunta ca a anulat tranzactia din cauza comportamentului fraudulos al vanzatorului, banii urmand a-mi fi returnati in cateva zile. Ceea ce s-a si intamplat. Ca o usoara consolare (sic!), am primit in cont cativa lei in plus fata de cat platisem eu cu cateva zile in urma, datorita cursuui valutar. Dolarul crescuse intre timp, asa ca cei 230$ returnati de chinezi valorau deja mai multi lei.
Asta a fost patania mea cu teparul chinez. De atunci am cumparat multe fleacuri din China (inclusiv telefonul buclucas), fara sa mai am vreo experienta neplacuta. Atata ca acum caut magazinele cu referinte solide...
Astept vremurile cand ne vom lauda cu pestii eliberati, nu cu cei prinsi...


