Care stie batzu asta?
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Care stie batzu asta?
Pe husa scrie ESOX EX 240 MA Code: 00326240
Pe el Spirit 240 lenght:2.40 sec:2 line:20-40Lb Action:H
Pe el Spirit 240 lenght:2.40 sec:2 line:20-40Lb Action:H
Vezi si tu pretul , daca e vorba de batul asta :
http://www.totalfishing.ro/maver-spinne ... -3332.html
http://www.totalfishing.ro/maver-spinne ... -3332.html
-
- utilizator nou
Am si eu o intrebare despre un alt bat, anume Cormoran Bull Fighter Aal/Eel 2.70 m 30-85 g (asa scrie pe el) mai scrie si un cod 23-08 270.
Eu nu ma pot numi inca nici macar incepator in rapitori, abia sunt incepator in pescuit in general, de aceea va intreb la ce se poate folosi batul asta si in ce combinatii.
Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.
Eu nu ma pot numi inca nici macar incepator in rapitori, abia sunt incepator in pescuit in general, de aceea va intreb la ce se poate folosi batul asta si in ce combinatii.
@ tunoI - altceva nu scrie pe el? in coada la mandrina sau mai incolo pe blanc... trebe sa aiba vreo marca pe undeva daca nu-i vreun custom...
@ angelonero - batzul ala e cu varf din fibra de sticla probabil si desi e destul de puternic e cam moale. In mod normal ar merge la lingura dar fiind 30-85 nu cred ca ai asa linguri... singura intrebuintare de succes i-o vad la voblere crank (cu barbeta) mari

@ angelonero - batzul ala e cu varf din fibra de sticla probabil si desi e destul de puternic e cam moale. In mod normal ar merge la lingura dar fiind 30-85 nu cred ca ai asa linguri... singura intrebuintare de succes i-o vad la voblere crank (cu barbeta) mari
-
- utilizator nou
Si se preteaza la un mai putin decat incepator, ca si in cazul meu?
Ce mulineta ar trebui sa leg de ea?
Hai ca pana mai primesc ceva raspunsuri incerc sa aflu ce-s alea "crank (cu barbeta) mari"
Multumesc mult pentru ajutor!
Si se preteaza la un mai putin decat incepator, ca si in cazul meu?
Ce mulineta ar trebui sa leg de ea?