Ca solutie reparatoare, am taiat oblic o portiune din inel si am scos-o afara. Am lipit apoi inelul si l-am montat cu lipitura sub surubul de fixare a rampei de declansare a pickupului. A mai fost necesara inaltarea rotorului cu o saiba de 0.30mm, montata sub acesta direct pe camasa interioara a rulmentului de antiretur. Mulineta (FJ500) devenit din nou functionala.


Deci, v-am semnalat acest neajuns, ca sa-l puteti evita. Desi mulineta este prevazuta cu buson de ungere si se vinde cu rezerva de ulei, riscati sa o defectati daca introduceti ulei in acest buson. Uleiul este destinat ungerii axelor, cel al tamburului si cele doua axe de ghidare a oscilastiei precum si a rulmentilor si a galetului. Pe pinioane, doar vaselina.
In rest, mulineta m-a impresionat placut, mai ales ca are un reductor suplimentar (un al doilea pinion de demultiplicare) al vitezei de oscilatie a tamburului si prezenta celor doua axe care preiau torsiunea transmisa de tambur, prin axul sau, inspre angrenajul de oscilatie. Va doresc sanatate si probleme cat mai putine. Rew.