Sa mai punem si noi ceva inapoi in balta

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

luci_t
veteran
veteran

Mesaj de luci_t » 19 Feb 2007, 22:36

meas scrie:Daca ai trai in Germania sau aiurea in Europa poate ca indemnul tau la bun simt ar avea vreun efect.Dar nu uita ca traim in Romania unde mentalitatea,bunul simt,moravurile sunt inca din mileniul trecut.
Din pacate cand Brucan a zis ca ne trebuie 20 de ani sa ne civilizam(democratizam)a fost un optimist.
La noi bunul simt trebuie implementat cu bata pana sa devina obisnuinta.
Sa ai parte numai de bine.

Ai dreptate dar asa poate "se prinde rusinea" de ei. Banuiesc ca cel care m-a facut sa spun lucrul asta e pensionar sau sunt niste elevi de liceu care profita de motivul mioritei (pescuitul) si beau niste beri pe malul apei. Poate e vorba de teribilism si daca o sa las un nr de tel o sa sune el sau ei... cine stie?
Chestia cu colileA4 scoase la imprimanta sigur o fac. Poate chiar pun si un nr de telefon. Sunt tare curios sa vad daca vor avea un efect

Hell
veteran
veteran

Mesaj de Hell » 20 Feb 2007, 19:28

OK toate bune si frumoase.Dar hai sa va spun eu altceva. Nu stiu cati dintre voi siti de Zona Podul Olt-Turnu Rosu (SIBIU) acolo de curand sa facut o cascada pt Oxigenarea apei din cauza ca sa Deviat oltul(cei ce cunosc zona stiu de ce vb) Problema este ca mai sus de cascada aceea nu mai poate urca nimic
are vreo 3 m de la luciul apei pana sus

Acum voi ce ziceti??
este sanatoasa chestea??? IO is de parere k nu :?

meas
veteran
veteran

Mesaj de meas » 20 Feb 2007, 19:47

Poate pregatesc popularea cu somon in Olt,aia se duc in amonte sa-si depuna icrele :lol: :lol: :lol: si sar peste cascade.
Sau poate vor sa fie peste numai de la cascada in jos....sa prinda numai ei :wink:
Cine-i harnic si munceste taie-n Delta stuf........si dimineata e primul la pescuit!!

MihaiV
Moderator
Moderator