Pt maestrii in jerkbainting de la Sacalaia

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
adi777
veteran
veteran

Mesaj de adi777 » 21 Noi 2009, 21:44

hai ma, doar suntem barbati, mai facem si noi un misto in dreapta in stanga, ce nu intelegi ? acuma chiar te-ai facut serios? A fost un pamflet, zic si io ca si Vadim.
TEAM ATOM

old_radu
veteran
veteran

Mesaj de old_radu » 21 Noi 2009, 21:53

Adelin scrie::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ...hai ca asa nu am mai ras de mult :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ambele tabere sunt cel putzin geniale, cu replici ce taie respiratzia cititorului :lol: :lol: :lol: :lol: Nu ma pot hotari care e cea mai tare replica... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
...

Adelin
Moderator
Moderator

Mesaj de Adelin » 21 Noi 2009, 22:10

old_radu scrie:
Adelin scrie::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ...hai ca asa nu am mai ras de mult :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ambele tabere sunt cel putzin geniale, cu replici ce taie respiratzia cititorului :lol: :lol: :lol: :lol: Nu ma pot hotari care e cea mai tare replica... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
...
.. :o adica... :roll: ?!...asta era replica mea pt show-ul tau, asa ca te rog... :twisted:
Când crezi ca sti pescuit apare ceva si iti da peste cap toate teoriile...
WSB CLUB

adi777
veteran
veteran

Mesaj de adi777 » 21 Noi 2009, 22:15

@danr
Mai ai Dane spatiu pe server sa tina toate tampeniile pe care le debitam noi pe aici ?
TEAM ATOM

Adelin
Moderator
Moderator

Mesaj de Adelin » 21 Noi 2009, 22:18

adi777 scrie:hai ma, doar suntem barbati, mai facem si noi un misto in dreapta in stanga, ce nu intelegi ? acuma chiar te-ai facut serios? A fost un pamflet, zic si io ca si Vadim.
Io inteleg ca e vorba de misto si asta faceam daca citesti mai atent, insa am incercat si sa te ajut sa iti intzelegi framantarile, nu pot sa trec nepasator cand vad un coleg de forum ca are probleme. :lol: :lol: :lol:
WSB CLUB

adi777
veteran
veteran

Mesaj de adi777 » 21 Noi 2009, 22:22

Adelin scrie:
adi777 scrie:hai ma, doar suntem barbati, mai facem si noi un misto in dreapta in stanga, ce nu intelegi ? acuma chiar te-ai facut serios? A fost un pamflet, zic si io ca si Vadim.
Io inteleg ca e vorba de misto si asta faceam daca citesti mai atent, insa am incercat si sa te ajut sa iti intzelegi framantarile, nu pot sa trec nepasator cand vad un coleg de forum ca are probleme. :lol: :lol: :lol:
multam mult pentru ajutor! da ai zis ca tu faci asta, acuma faci ori nu faci ? sau avem nevoie amandoi de o terapie de grup ? ca nu se mai stie ce si cum. La mine se poate ca e pe fondu de la frustrare si invidie pe galerii si tehnici superioare de pescuit si pozat, da la tine de la ce e ? :lol: :lol: :lol:
TEAM ATOM

Adelin
Moderator
Moderator

Mesaj de Adelin » 21 Noi 2009, 22:49

@adi777 -Vezi ca nu stiu ce ai scris la ultimul post ca e incalcit rau...acu' ca o fi de la vinul meu o fi de la a tau, ideea e ca te inteleg. :lol:

...io is curios cand o sa vina adi(cel rau)777 ce-o sa zica de cele discutate mai sus. :?
WSB CLUB

adi777
veteran
veteran

Mesaj de adi777 » 21 Noi 2009, 22:54

Adelin scrie:@adi777 -Vezi ca nu stiu ce ai scris la ultimul post ca e incalcit rau...acu' ca o fi de la vinul meu o fi de la a tau, ideea e ca te inteleg. :lol:

...io is curios cand o sa vina adi(cel rau)777 ce-o sa zica de cele discutate mai sus. :?
Nu mai conteaza :lol:
Daca bei vin atunci Sanatate! ma gandeam eu ca ii ceva cu Adelin, ca raspunzi cam incet si asta nu iti sta in caracter. Nu mai vine adi(cel rau)777, ala se activeaza numa foarte rar, odata la 3-4 ani si nu fara motive, da io stiu ca tu esti un baiat bun si nu pui la suflet, cum nu pun nici io. :lol:
TEAM ATOM

Adelin
Moderator
Moderator

Mesaj de Adelin » 21 Noi 2009, 23:09

Io nu pun la suflet ca doar nu suntem copii. :twisted:
WSB CLUB

adi777
veteran
veteran

Mesaj de adi777 » 21 Noi 2009, 23:13

na bine atunci, sa revenim la subiect, pana nu se activeaza Dumitru. Azi se pare ca o bagat mai multa pileala si o adormit. Cu Dumitru imi permit ca el nu se supara, el ii un mistocar inascut. :lol:
TEAM ATOM

Scrie răspuns