pescuit delta dunarii green village

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

barthez0705
utilizator constant
utilizator constant

pescuit delta dunarii green village

Mesaj de barthez0705 » 23 Mai 2013, 14:30

Ce stiti despre aceasta locatie?
As vrea sa fac o excursie aici dar nu stiu prea multe despre acest loc.

dan_rotaru
utilizator constant
utilizator constant

Re: pescuit delta dunarii green village

Mesaj de dan_rotaru » 23 Mai 2013, 22:01

da, da, si eu sunt curios, ca la vara acolo ma duc cu familia

barthez0705
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de barthez0705 » 24 Mai 2013, 03:28

Niste pareri de la cunoscatori ar fi binevenite

Cristi Y
senior
senior

Mesaj de Cristi Y » 24 Mai 2013, 16:51

Va salut baieti

Eu sunt un mare amator de delta si pot spune ca o cunosc destul de bine dar zona mea preferata este partea de nord respectiv zona dintre bratul Sulina si Chilia . Anul trecut am fost in Sf. Gheorghe la green village dar am ramas cu un gust cam amar . Camere ostile , mobilier de metal , gresie pe jos , nu exista televizoare ( tinand cont de clasarea pensiunii ) si in cateva randuri dupa ora 23 am ramas fara curent. Restaurantul complexului era cam la jumatate de km de gruparea de vile in care eram cazati si noaptea cand ne intorceam la camera orbecaiam pe un dig intre doua canale printre gropi si balegi . La plaja era imposibil de stat din cauza taunilor , zona este recunoscuta pt tauni !!!!!

Dupa 3 zile am renuntat la locatie si ne-am mutat la Sulina unde am fost deosebit de multumiti de tot ceea ce am gasit

De preturile de la Sf. Gheorghe nu pot sa zic decat un singur calificatv - japca !!!!!

Sugestia mea este sa luati in calcul si Sulina unde gasiti foarte multe oferte si alternative in ceea ce priveste pescuitul si deopotriva plaja

Vacanta placuta si fire intinse !

MirelaB
utilizator nou
utilizator nou