Bass in Romania????

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

eugen
veteran
veteran

Mesaj de eugen » 28 Apr 2005, 14:28

se pare ca uneori vor musai shad si ceilalti. tocmai ce-am mai avut parte de inca una pe stilul expeditiei niagara. :)

stoica stefan
senior
senior

Mesaj de stoica stefan » 28 Apr 2005, 16:54

sal,sa stiti ca e f grava problema daca s-ar adapta somnul african,pt ca e un peste ce se dezvolta f rapid,intr-un bazin cu o raza d 9m si o adancime d 1.80 m se obtine o productie d cateva tone,pestele nefiind pretentios nici la cantitatea d oxigen 3mg fiindu-i deajuns,cantitate la care multi ar crapa.sunt student la piscicultura si un inrait pescar(sau invers)mi-ar placea sa prind bass,dar daca nu-si are locul aci asta e.si inca o chestie somnul african nu e aceeasi chestie cu somnul pitic,diferente mari fiind si la ritmul d crestere.daca am fi si noi un pic mai ingaduitori eliberand exemplarele sub dimensiune(macar) nu ne-am mai dori bass,somn nu stiu d care su cine stie ce alte specimene.salut initiativelele si actiunile d curatare a apelor macar d chistoacele noastre pt. ca in fond,asta e ce avem si ar trebui sa n pese un pic mai mult de soarta apelor si pestilor nostri

Michael
Moderator
Moderator

Mesaj de Michael » 29 Apr 2005, 10:53

eugen scrie:
era cam cat un oblete mare, un xypho mascul negru cu rosu si l-am prins la rama intr-un lac dintr-un parc unde isi abandonau multi pesti de acvariu ori broaste testoase. pe vremea aia era un lacusor adevarat cu nuferi si tot ce trebuie, dar numai pasnici erau, poate d-aia si scapase.
Eugen:ma mir ca a rezistat,oricum nu era de multa vreme acolo,deoarece au nevoie de o anumita temperatura a apei,cu prima iarna s-a fi dus dreaq.
Ce ne facem daca intr-o zi rapeste la naluca un Gupi? :lol: :lol: :lol: