ANATOMIE SHIMANO TWIN POWER;BRAIN STORMING

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

adrian frunza
veteran
veteran
Mesaje: 877
Membru din: 14 Oct 2004, 19:15

ANATOMIE SHIMANO TWIN POWER;BRAIN STORMING

Mesaj de adrian frunza » 21 Mar 2007, 18:05

http://www.haldorado.hu/articles.php?articleid=469
asta e adresa dati-va cu parerea .
walleye

Avatar utilizator
Sorin
Moderator
Moderator
Mesaje: 4694
Membru din: 17 Mai 2004, 10:39
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Sorin » 21 Mar 2007, 18:09

varianta in engleza ?
nu de alta da dupa primele 3 cuvinte mi s -a innodat limba :D
Da-i unui om un peste si el va manca o zi; invata-l sa
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.

dan_81
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 192
Membru din: 05 Mar 2007, 19:57
Localitate: ORADEA
Contact:

Mesaj de dan_81 » 21 Mar 2007, 18:14

bine ca desi sunt roman suta la suta inteleg maghiara
e doar in maghiara
vreti sa traduc?
bun linku
bine de stiut(majoritatea din ce scrie stiam)
mi-as dori si eu una :cry:
inca ceva:sustain e varianta pentru piata americana a lui twin power?

Avatar utilizator
Sorin
Moderator
Moderator
Mesaje: 4694
Membru din: 17 Mai 2004, 10:39
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Sorin » 21 Mar 2007, 18:16

ar fi buna o traducere .
da , e varianta americana da e mai slaba
Da-i unui om un peste si el va manca o zi; invata-l sa
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.

dan_81
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 192
Membru din: 05 Mar 2007, 19:57
Localitate: ORADEA
Contact:

Mesaj de dan_81 » 21 Mar 2007, 18:19

hai ca incerc o traducere

dan_81
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 192
Membru din: 05 Mar 2007, 19:57
Localitate: ORADEA
Contact:

Mesaj de dan_81 » 21 Mar 2007, 18:39

Dupa pauza de vara incepem din nou seria de teste la mulinete.Pentru inceput ne ocupam de doua mulinete de spining ramase din seria de primavara pentru ca apoi sa ne indreptam atentia spre mulinetele pentru metodele de pescuit de fin(la ei din cate stiu se refera la pescuit stationar gen feeder sau sheffield sau bolo).In timp ne-am putut obisnui cu faptul ca producatorii de echipament vin de la an la an cu ceva noutati pe piata de scule de pescuit(piata felporgot-adica oarecum plina sau saturata).Adesea se intampla ca producatorii sa incerce sa atraga atentia asupra noilor lor produse prin modificarea efectuata la exterior.Insa in cazul acestui twin power e vorba tocmai de opusul acestei situatii(adica nu doar la exterior s-au facut modificari).Modificarile au fost efectuate cu predilectie la mecanismele interioare si astfel studirea amanuntita a acestui model nou precum si prezentarea lui comparativ cu modelul precedent nu va fi de pomana sau fara folos.

ziceti daca va intereseaza sa traduc tot sa nu-mi sfarm capu de pomana

adrian frunza
veteran
veteran
Mesaje: 877
Membru din: 14 Oct 2004, 19:15

Mesaj de adrian frunza » 21 Mar 2007, 19:00

salut .zi ca zici bine .dar lasa vrajeala salesman-ilor si baga caracteristici si performante .
ce scor e ala 75000forint?=1000 RON? e cam destrabalat. vezi daca zice ceva de teflon ,parca am vazut ceva plasticaraie pe la worm shift .
mersic de asistenta .
walleye

dan_81
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 192
Membru din: 05 Mar 2007, 19:57
Localitate: ORADEA
Contact:

Mesaj de dan_81 » 21 Mar 2007, 19:36

adrian eu traduc ce scrie.

Asezand noul model twin power langa vechiul 4000F avem sentimentul ca ne-am intalni cu un copil-ruda pe care nu l-am vazut de mult(nu am dictionar si nu stiu ce e kamaszodot dar nu e ceva important).Vai, da` ce-ai mai crescut de cand nu te-am vazut!Intradevar, la noul model concomitent cu dezvoltarea lui parca s-au efectuat si modificari de marime.Daca modelele vechi 3000 si 4000 se diferentiau intre ele doar prin marimea tamburului, la noua serie exista o diferenta semnificativa de marime intre 2500 si 4000.Ca urmare modelul 4000 care e mai mare la nivelul piciorului si al corpului(acolo scrie combosab-la asta se refera-nu-mi vine in cap termenul adecvat in romana) se potriveste mai bine la betele de spining 3m mai raspandite la noi fata de modelul precedent.

Diametrul tamburului a crescut de la 46,5mm la 50mm in timp ce capacitatea a ramas neskimbata deoarece nu doar diametrul tamburului a fost modificat ci si partea pe care intra firu la inceput(cand il legi pe tambur -acolo scrie mag adica sambure sau miez).Pentru a verifica capacitatea am transferat cantitatea de fir ce se vede pe tamburul umplut de pe unul "obisnuit"( adica de la modelul vechi).

La poza:power pro de 0.19 sta bine asezat pe tambur

Este clar ca in tamburul mai mare intra si lamele(placutele de la frana) mai mari fapt sesizat si de forta semnificativa a franei.Rasucirea de 4,5 ori a franei face posibila reglarea acesteia de la 0,5 la 6,6kg forta.Frana functioneaza perfect liniar(progresiv e mai corect-la reglarea ei se refera).
Merita mentionata prezenta unei shaibe de cauciuc rotunda care are rolul de a proteja mecanismul de apa si mizerie(impuritati cum vreti).

poza: manerul manivelei(gripul) din lemn a fost inlocuit cu unul asemanator cu cel de la stella din cauciuc si bineinteles ca si aici au pus 2 rulmenti

dan_81
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 192
Membru din: 05 Mar 2007, 19:57
Localitate: ORADEA
Contact:

Mesaj de dan_81 » 21 Mar 2007, 19:51

scoru de 1000ron?
daca te uiti la aruhaz vezi ca e la 56000 ala de 2500 si iese cam la 750 ron iar ala de 4000 e 57500

http://www.haldorado.hu/shop.php?itemid=2949

e scris acolo 75000 in articol(nu inteleg de ce)
pe vremuri era bine ca primeai inapoi afa( adica tva-ul lor cand o scoteai din ungaria la vama bors dar acum de cand suntem in UE nu mai primesti nimik)-era valabil la ce depasea 50000huf indiferent cate produse aveai numa sa fie pe o factura.

dan_81
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 192
Membru din: 05 Mar 2007, 19:57
Localitate: ORADEA
Contact:

Mesaj de dan_81 » 21 Mar 2007, 20:46

manivela se fixeaza printr-un filet(shurub) la axul rotii dintate care e una dintre cele mai bune solutii de fixare pentru a elimina jocurile(intelegeti la ce se refera-vezi poza).La manivela mai primim si o tija cu surub(vezi poza) de rezerva.Avem insa nevioe de acea tija de "rezerva" pt. ca la skimbarea de pe stanga pe dreapta trebuie un ax cu filet invers(respectiv filet pe stanga sau pe dreapta-ma rog e cam fortata traducerea dar sper sa intelegeti) pentru a nu se slabi manivela in timpul invartirii.
poza: galetul se invarte pe 2 rulmenti.
mecanismul pick-upului este cu arc impingator(aici adaug eu parerea mea-e cea mai buna solutie si mai fiabila).Acest sistem este asa de raspandit in ultima vreme incat nici nu ar trebui sa-l mentionam.In noul twin power au introdus si noul mecanism de blocare a pick-upului sa nu sara la loc accidental la aruncare.Acest mecanism insa franeaza rotorul doar atat cat e necesar astfel ca revenirea la loc a pickupului dupa aruncare se poate face fara probleme si din manivela(deci nu cu mana-mie personal imi place cu mana ca sa nu-l uzez).

poza:traduc la sfarsit ca e putin mai greu

Daca invartim bine mulineta si o lasam sa se invarta in gol atunci se opreste de la sine dupa aprox. 15 ture.Cu putina indemanare( insistenta -nu imi vine exact cuvantu), dupa ce am luat mana de pe manivela putem mentine rotirea daca mana care tine mulineta o miscam putin intr-un ritm adecvat(aici explic eu: adica daca o tii de talpa cu care se prinde de lanseta si o dai peste cap- o invarti se roteste singur rotorul fara sa actionezi manivela).Asa-i ca e o jucarie buna?(kiar daca nu e ieftina).
Functionarea usoara, buna se datoreaza si sistemului de "ax plutitor"(floating shaft).
poza:deasupra sistemul obisnuit si jos sistemul floating shaft

"Plutirea" se refera aici la faptul ca axul rotorului nu face contact cu peretele pe toata lungimea sa ci doar la capete unde se ingusteaza corespunzator.Prin asta au reusit "sa impuste doi iepuri dintr-un foc":pe langa reducerea semnificativa a suprafetei de frecare se asigura si o mai buna ungere, aceste doua caracteristici contribuind la functionarea buna.
poza:la noul twin power camera angrenajului e din carbon,piciorul(talpa de prindere pe batz) construit in bloc cu carcasa e aluminiu (nu stiu de care).
poza:poate ca unii vor plange dupa corpul in intregime din metal usor al modelului vechi dar din punct de vedere al folosirii e acelasi lucru.

Scrie răspuns