orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
Irod
- veteran

- Mesaje: 522
- Membru din: 07 Ian 2006, 18:45
- Localitate: Cluj-Napoca; Baia-Mare
Mesaj
de Irod » 12 Iun 2008, 22:20
M-am gandit sa deschid acest topic pentru toti membrii forumului nostru care poseda masini tot-teren sau/si S.U.V-uri sau sunt pasionati de acestea. Scopul este de a vedea impreuna solutii de on sau off road care sa ne asigure accesul pana la balta in orice conditii.
Impartasirea problemelor tehnice ce le-ati intalnit cat si solutii viabile la acestea.
-
Irod
- veteran

- Mesaje: 522
- Membru din: 07 Ian 2006, 18:45
- Localitate: Cluj-Napoca; Baia-Mare
Mesaj
de Irod » 02 Iul 2008, 11:22
stie cineva Pajero asta nou are pe spate punte rigida sau brate?
-
hunting_fish
- veteran

- Mesaje: 680
- Membru din: 07 Apr 2008, 18:17
- Localitate: United States of Romania
Mesaj
de hunting_fish » 02 Iul 2008, 11:51
Bratze. - ""
Şasiul cu suspensie independentă pe ambele punţi a fost păstrat împreună cu sistemul de tracţiune integrală Super Select 4WD II""
http://www.promotor.ro/noutati-auto-mas ... ero-112008
Sunt bune! E ca si o limuzina pe sosea. Are caroserie autoportanta, ca si un sedan, si nu are sasiu separat. Are dezavantajul cursei mici a rotii, tocmai datorita puntii care nu e rigida. Patrol le are pe amandoua rigide - si cea fatza! Ultimul Off-road-er veritabil in viatza. Land Cruiser are pe fatza bratze, deja de multa vreme ...
Singurii cei de la Jeep au facut Cherokee si Grand Cherokee cu ambele punti rigide pe [atentie!!] caroserie autoportanta fara sasiu separat. O mica minune inginereasca...

...... ><(((@> .......
-
costica_fishing
- veteran

- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
-
Contact:
Mesaj
de costica_fishing » 02 Iul 2008, 12:16
cu rezerva ca Jeep astea au ceva probleme de fiabilitate.
Parerea mea!
near the beer
-
Irod
- veteran

- Mesaje: 522
- Membru din: 07 Ian 2006, 18:45
- Localitate: Cluj-Napoca; Baia-Mare
Mesaj
de Irod » 02 Iul 2008, 18:56
merci hunting_xxx, intre timp gasisem si io raspunsul.
Ar mai fi ceva de adaugat

pe langa Patrol mai exista o masina 100% offroad. Asta e Land Rover Defender . E tot asa punte spate, punte fata si sasiu rigid.
Si apropo de Pajero si Land Cruiser, eu consider ca puntile rigide si sasiu separat is the best

in materie de tot teren.
Eu am un Aro M461.

Asta le are pe toate 3.Masina e de neoprit pe offroad.
-
Dragos Cretu
- senior

- Mesaje: 329
- Membru din: 20 Iul 2007, 18:19
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de Dragos Cretu » 03 Iul 2008, 09:25
@ Irod - Vorbim de acces pe balta sau de rock-climbing?!
Intr-adevar cand vorbim de off-road extrem, punte rigida fata - spate e sfanta, cu toate ca si aici sunt deja polemici in randul pasionatilor. Si eu sunt adeptul puntilor rigide, insa daca vorbim de offroad mai soft nu sunt esentiale. In plus deja au inceput sa apara solutii pentru a-i da IFS-ului caracteristici de rigida (vezi Disco 3).
Cea mai importanta treaba la independenta e sa nu-i dai gaz cand nu trebe ca trosnesti planetarele.
-
Irod
- veteran

- Mesaje: 522
- Membru din: 07 Ian 2006, 18:45
- Localitate: Cluj-Napoca; Baia-Mare
Mesaj
de Irod » 03 Iul 2008, 10:09
@Dragos- eu zic ca se poate discuta de la off-road soft pana la hardcore

-
hunting_fish
- veteran

- Mesaje: 680
- Membru din: 07 Apr 2008, 18:17
- Localitate: United States of Romania
Mesaj
de hunting_fish » 03 Iul 2008, 10:23
Intr-adevar, nu trebuie sa iti iei un Patrol scurt si sa-l ridici la cucurigu si sa il incalti cu pneuri de tractor - asta expre pt. pescuit. Zic eu, gandind ca Dragos Cretu. Ori faci 4x4 extrem, ori fishing Asa ajungi sa duci pescuitul la cheltuieli de mii de euro pe an. Depinde totusi ce locuri de pescuit aveti voi prin zona. Am un prieten care are un Freelander scurt, si e cocotzat pe niste cauciucuri all-terrain destul de voluminoaase ca si balonaj. E un SUV cutractiune integrala [atentie! nu 4x4] care se descurca foarte bine pe terenuri accidentate medii de genul urmelor de tractor pline de noroi.
Sa nu faceti totusi gresala sa achizitionati o Skoda Octavia Scout!! Pe bune. Nu e suv, e o berlina care are garda la sol unpic mai mare si are tractiune integrala, si niste bandouri de plastic pe caroserie. Si atat!! Si are un pret de pret! Audi Allroad are suspensie pneumatica. il ridici, sau il cobori, in functie de necesitati. Skoda nu are asta. Dar mie mi-ar fi oarecum tirseala sa bag un Allroad prin tufisurile de la Mures sau mai stiu eu pe ce coclauri. Plus de asta se stie ca VW-Audi-Seat-Skoda au motoare diesel foarte pretentioase si praful le omoara destul de repede, aici ma refer la cele cu pompa-injector PD-TDI.
Stima!

...... ><(((@> .......
-
Adi_
- veteran

- Mesaje: 3329
- Membru din: 27 Apr 2004, 09:34
- Localitate: Timisoara
Mesaj
de Adi_ » 03 Iul 2008, 10:38
praf este destul si in oras. daca mergi in spatele unui destept care se baga prea aproape de marginea drumului, iti ridica un praf mai ceva ca la off-road. si totusi, prin paduri nu prea e praf. iar la munte ploua destul de des

anyway, mai avem si filtru de aer, nu?

"Marea taina a existentei umane nu consta in a trai, ci in a sti pentru ce traiesti" - Dostoievski
-
Dragos Cretu
- senior

- Mesaje: 329
- Membru din: 20 Iul 2007, 18:19
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de Dragos Cretu » 03 Iul 2008, 11:57
Ptiiiiu...boaliliii...!!!!
Am plecat de la offroad si am ajuns la cross-overe...
Eu am un Vitara din `96, punte rigida spate, independenta fata, motor de 1,6 benzina. Este mica si a naibii. Ce o diferentiaza de celelalte masini din clasa ei este reductorul, care m-a scos din multe trebi murdare iar ca fiabilitate nu am ce sa-i reprosez. Pentru pescuit este exact ce-i trebuie voinicului.