Masinile noastre
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
In UK un punto din 2001-2002 il iei cu 400-500 de lire.... cele mai ieftine masini.... lumea se plange de instalatia electrica si de servodirectie.... cica daca ti-au picat astea ai kkto....
ADDICTED TO SPINNING
http://spinningteambv.wordpress.com
http://spinningteambv.wordpress.com
iti multumesc pentru evaluare si pentru urarile de bine, stiu ca sunt bengos si ca tii la mine dar esti off-topic cu ele.
aici vorbim despre masini.
discutia va continua la subiect, toate mesajele off-topic se vor sterge.

aici vorbim despre masini.
discutia va continua la subiect, toate mesajele off-topic se vor sterge.
Michael va recomanda Regulamentul forumului
@TopGear
tot mai mult ma atrage un vw de 8+1, sa-i dau scaunele jos si sa car marfa cu el
Greutea este undeva la maxim 2 tone, dar in medie 500-800kg. Si decat sa platesc camata la banca prefer o masina second adusa de afara. Am ezitat intre vw si ford, dar pana la urma m-am convins. Vw este mult mai ok 
tot mai mult ma atrage un vw de 8+1, sa-i dau scaunele jos si sa car marfa cu el


Primul peste: http://www.youtube.com/watch?v=pSU9pOyeZ9k
Asa e luci_t. VW-ul cu motor 2,5 si 102 CP te tine o viata. Ia uite aici niste preturi:
http://nl.autoscout24.be/List.aspx?make ... results=20
Doar ca.. in Belgium! Ala din luna 04 2003, alb pe care scre Vaillant, la 8150 EUR si 150.000 km mi se pare o afacere buna. Doar ca e expre pt. marfa si poate vrei sa iti plimbi si familia cu el. Si ala gri suprainaltzat e fain, dar nu prea e bun anul si kilometri...
In Germania sunt din ce in ce mai putine masini second de vanzare. Le cara si le-au carat bulgarii s moldovenii di la Kish`nãu in draci. Asa ca, oferta nefiind mare, neamtzul s-a curvit si cere preturi mai mari. Sper sa ai noroc si sa iei ceva eftin si bun. Ca mai ai de restaurat un IMS! Sa nu uitam
http://nl.autoscout24.be/List.aspx?make ... results=20
Doar ca.. in Belgium! Ala din luna 04 2003, alb pe care scre Vaillant, la 8150 EUR si 150.000 km mi se pare o afacere buna. Doar ca e expre pt. marfa si poate vrei sa iti plimbi si familia cu el. Si ala gri suprainaltzat e fain, dar nu prea e bun anul si kilometri...

In Germania sunt din ce in ce mai putine masini second de vanzare. Le cara si le-au carat bulgarii s moldovenii di la Kish`nãu in draci. Asa ca, oferta nefiind mare, neamtzul s-a curvit si cere preturi mai mari. Sper sa ai noroc si sa iei ceva eftin si bun. Ca mai ai de restaurat un IMS! Sa nu uitam

Schimbul de ulei prin aspiratie se face la cutiile automate,care au busonul exact intr-o pozitie favorabila.Teava aspiratorului ajunge usor pina jos.Pompele respective au inceput sa fie folosite si pentru motoare din comoditate,pentru a nu mai ridica masina sus,si NU e o metoda corecta.O chestie interesanta: Un dealer de Porsche din Canada pune in Carrera ulei sintetic low viscosity(foarte fluid) importat din Italia!!!!,marca Agip.Si oferta de pe piata locala e foarte mare.Pe linga uleiuri full sintetice de la Castrol,Mobil,Penzoil,Valvoline ,care sint pe la 8-9 $ litrul mai sint si Red-Line,Lucas,PJ1 la 12-13 $ litrul.Care fac parte din categoria 'Racing oil". Si Porsche totusi isi aduce ulei Agip din Europa.O fi toata piata Nord America un imens bla bla comercial???
Unde-s multi putoarea creste.....Pestisorii se rareste.
Sintetic cu viscozitate joasa e foarte bine sa ai in motor iarna,cind de pe la -10 grade mineralul se ingroasa.Sinteticul ramine la fel si asigura ungere inca din primele momente dupa pornire.La cutiile de viteza mecanice,daca pui ulei sintetic nu se mai simte greutatea schimbarii la temperaturi joase.Un Plymouth cu cutie automata imi sarea din viteze cind sa schimbe din a ntaia in a doua .Trebuia sa bag in R si apoi din nou in D dupa care o lua.Asta tot de pe la -10 grade in jos.Dupa ce am schimbat uleiul in cutie cu unul sintetic,nu mai facea figura nici la - 24 .Iarna mi se par avantajele sinteticului nete.Dar numai daca e iarna ca lumea.In Florida merge si Lubrifin Brasov.

Unde-s multi putoarea creste.....Pestisorii se rareste.