Masinile noastre

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Michael
Moderator
Moderator
Mesaje: 4177
Membru din: 28 Iun 2004, 05:25
Localitate: Timisoara

Mesaj de Michael » 15 Aug 2008, 15:59

eu ma pregatesc de revizia de 30k
Michael va recomanda Regulamentul forumului

Avatar utilizator
TopGear
senior
senior
Mesaje: 431
Membru din: 10 Apr 2008, 22:50
Localitate: Timis

Mesaj de TopGear » 15 Aug 2008, 19:45

luci_t. NU iti recomand Fiat. La belgieni, un Ducato din 1999-2000 e si 3000 EUR. Oare de ce ? :roll:
Ce marfa vrei sa cari, volum sau greutate? Fiat e ok pt. volum, caci e cu tractiune fatza cu planetare. Pt. carat 2-3 to. mai bine un Ford Transit sau un VW LT cu platforma in spate.

Avatar utilizator
shootgun
veteran
veteran
Mesaje: 790
Membru din: 10 Feb 2005, 17:42
Localitate: City of London
Contact:

Mesaj de shootgun » 15 Aug 2008, 19:56

In UK un punto din 2001-2002 il iei cu 400-500 de lire.... cele mai ieftine masini.... lumea se plange de instalatia electrica si de servodirectie.... cica daca ti-au picat astea ai kkto....

Avatar utilizator
old_radu
veteran
veteran
Mesaje: 3682
Membru din: 23 Feb 2007, 22:13
Localitate: Baia Mare

Mesaj de old_radu » 15 Aug 2008, 20:50

Michael scrie:eu ma pregatesc de revizia de 30k
@Michael...sa scapi ieftin la revizie!

Totodata imi permit sa-ti spun ca esti cel mai "super mother fucker de bengos"...dintre toti moderatorii.

Sa primiti I.T.P.-ul din prima ! :wink: (fara spaga)

Avatar utilizator
Michael
Moderator
Moderator
Mesaje: 4177
Membru din: 28 Iun 2004, 05:25
Localitate: Timisoara

Mesaj de Michael » 15 Aug 2008, 20:55

iti multumesc pentru evaluare si pentru urarile de bine, stiu ca sunt bengos si ca tii la mine dar esti off-topic cu ele. :D
aici vorbim despre masini.
discutia va continua la subiect, toate mesajele off-topic se vor sterge.
Michael va recomanda Regulamentul forumului

Avatar utilizator
luci_t
veteran
veteran
Mesaje: 1729
Membru din: 26 Ian 2007, 23:22
Contact:

Mesaj de luci_t » 18 Aug 2008, 09:20

@TopGear
tot mai mult ma atrage un vw de 8+1, sa-i dau scaunele jos si sa car marfa cu el :wink: Greutea este undeva la maxim 2 tone, dar in medie 500-800kg. Si decat sa platesc camata la banca prefer o masina second adusa de afara. Am ezitat intre vw si ford, dar pana la urma m-am convins. Vw este mult mai ok :)

Avatar utilizator
TopGear
senior
senior
Mesaje: 431
Membru din: 10 Apr 2008, 22:50
Localitate: Timis

Mesaj de TopGear » 19 Aug 2008, 09:42

Asa e luci_t. VW-ul cu motor 2,5 si 102 CP te tine o viata. Ia uite aici niste preturi:
http://nl.autoscout24.be/List.aspx?make ... results=20
Doar ca.. in Belgium! Ala din luna 04 2003, alb pe care scre Vaillant, la 8150 EUR si 150.000 km mi se pare o afacere buna. Doar ca e expre pt. marfa si poate vrei sa iti plimbi si familia cu el. Si ala gri suprainaltzat e fain, dar nu prea e bun anul si kilometri... :roll:
In Germania sunt din ce in ce mai putine masini second de vanzare. Le cara si le-au carat bulgarii s moldovenii di la Kish`nãu in draci. Asa ca, oferta nefiind mare, neamtzul s-a curvit si cere preturi mai mari. Sper sa ai noroc si sa iei ceva eftin si bun. Ca mai ai de restaurat un IMS! Sa nu uitam :D

Avatar utilizator
Jedi
veteran
veteran
Mesaje: 1230
Membru din: 04 Apr 2007, 03:15
Localitate: Morealu de Jos

Mesaj de Jedi » 23 Aug 2008, 18:07

Schimbul de ulei prin aspiratie se face la cutiile automate,care au busonul exact intr-o pozitie favorabila.Teava aspiratorului ajunge usor pina jos.Pompele respective au inceput sa fie folosite si pentru motoare din comoditate,pentru a nu mai ridica masina sus,si NU e o metoda corecta.O chestie interesanta: Un dealer de Porsche din Canada pune in Carrera ulei sintetic low viscosity(foarte fluid) importat din Italia!!!!,marca Agip.Si oferta de pe piata locala e foarte mare.Pe linga uleiuri full sintetice de la Castrol,Mobil,Penzoil,Valvoline ,care sint pe la 8-9 $ litrul mai sint si Red-Line,Lucas,PJ1 la 12-13 $ litrul.Care fac parte din categoria 'Racing oil". Si Porsche totusi isi aduce ulei Agip din Europa.O fi toata piata Nord America un imens bla bla comercial???
Unde-s multi putoarea creste.....Pestisorii se rareste.

Avatar utilizator
TopGear
senior
senior
Mesaje: 431
Membru din: 10 Apr 2008, 22:50
Localitate: Timis

Mesaj de TopGear » 24 Aug 2008, 17:29

Tous que possible!.

Oricum full sintetic nu prea mi-a spune in masina, sincer. Nu-s la NASCAR si semi-sinteticul cred ca e sufficientes! Bine ca acu 20 de ani se mergea la curse cu ulei 100% mineral! :shock:

Avatar utilizator
Jedi
veteran
veteran
Mesaje: 1230
Membru din: 04 Apr 2007, 03:15
Localitate: Morealu de Jos

Mesaj de Jedi » 24 Aug 2008, 18:55

Sintetic cu viscozitate joasa e foarte bine sa ai in motor iarna,cind de pe la -10 grade mineralul se ingroasa.Sinteticul ramine la fel si asigura ungere inca din primele momente dupa pornire.La cutiile de viteza mecanice,daca pui ulei sintetic nu se mai simte greutatea schimbarii la temperaturi joase.Un Plymouth cu cutie automata imi sarea din viteze cind sa schimbe din a ntaia in a doua .Trebuia sa bag in R si apoi din nou in D dupa care o lua.Asta tot de pe la -10 grade in jos.Dupa ce am schimbat uleiul in cutie cu unul sintetic,nu mai facea figura nici la - 24 .Iarna mi se par avantajele sinteticului nete.Dar numai daca e iarna ca lumea.In Florida merge si Lubrifin Brasov.:)
Unde-s multi putoarea creste.....Pestisorii se rareste.

Scrie răspuns