Cresterea salaului in viviere flotante

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Adrian SB
veteran
veteran

Cresterea salaului in viviere flotante

Mesaj de Adrian SB » 22 Dec 2009, 00:27

Ce pareri / sfaturi aveti pentru o asemenea activitate pe un baraj de pe Olt?
Este realizabila? Orice opinie sau parere e binevenita.
Poate sunt printre voi si ingineri piscicoli.
Hranirea salailor exclusiv cu pesti vii.
http://www.plase-pescaresti.ro/images/p ... iviere.jpg
Nu sta degeaba, ca degeaba stai!

Adrian SB
veteran
veteran

Mesaj de Adrian SB » 25 Dec 2009, 01:06

Nimeni, nimic? :cry:

rine
veteran
veteran

Mesaj de rine » 25 Dec 2009, 03:31

Adrian SB scrie:Nimeni, nimic? :cry:
ia legatura cu baietii de la ferma de la enisala.ei se ocupa de cresterea si repopularea razelmului cu salau.dar tu stii in ce te bagi?

SVF
veteran
veteran

Mesaj de SVF » 25 Dec 2009, 12:43

Rine,il stiu prea bine pe Adi si-tzi pot spune ca atunci cand spune sau intreaba ceva o face nu doar asa, sa se afle in treaba.
@Adi,daca-i nevoie de ajutor... :wink:

Adrian SB
veteran
veteran

Mesaj de Adrian SB » 25 Dec 2009, 23:15

@ rine, adevarul e ca nu cred ca stiu prea bine. Si vad ca nu m-am invatat minte. Am fost printre primii crescatori de struti din tara, inainte de 2000, si in final am pierdut mult din acea afacere. Se pare ca nu m-am invatat minte. :P . Speram sa pot vorbi cu cineva de meserie, dintre pescari.

rine
veteran
veteran

Mesaj de rine » 26 Dec 2009, 01:31

din pacate nu te ajuta zona din care esti.mai bine ai incerca cu iepuri.ca sa nu zic de sturioni,poti obtine si niste fonduri.

feugen
veteran
veteran

Mesaj de feugen » 30 Dec 2009, 09:02

Salutare si "la multi ani!"