Dupa cateva zile iti spun ca o parte le-au gasit iar altele nu.Daca ai o comanda mai mare rogi sa le stearga de pe lista si sa iti trimita ce au. Dar daca vrei numai cateva produse care magazinul nu le are iti iesi din papuci iti faci nervi si trebuie musai sa renunti la comanda.
O alta cauza de nervi este sa lecturezi cate o suta de pagini la promotii poate poate gasesti ceva care te intereseaza si nu e usor deoarece sunt uneori 10.000 de produse din care pe stoc sunt 2000 iar 8000 lipsesc.
Si inca una la rubrica Noutati vrei un anume produs iar in dreptul lui scrie indisponibil. Cum dracu vine asta noutate indispunibila adica vinzi blana usului din padure fara ca sa stii care e padurea si care e ursul.
Am atentionat mereu ca sa se i-a masuri pentru a se pune o bulina rosie in dreptul produselor care lipsesc de pe stoc in felul acesta nu mai comand produsul sau il sar si nu mai citesc parametrii lui stiind ca nu e pe stoc.Evit sa pierd timp si sa imi fac nervi degeaba.
Baietii in general sunt amabili si binevoitori dar ei se tem sa comunice patronilor opiniile clientilor .Poate ar fi bine sa existe pe site-ul magazinului posibilitatea de a transmite parerile clientilor.
Nu e usor sa faci comert si sa satisfaci pe toata lumea oricat te-ai stradui.Cu multi ani in urma pe peretii magazinelor era pus un anunt care scria:
Cui ii dai pe datorie
Nu-l mai vezi in pravalie
Pierzi amici ,clienti si bani
Ba mai capeti si dusmani
