ajutor
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori
ajutor
Buna fratilor. Daca m ar ajuta cineva as fi foarte bucuros.Sunt cam incepator la faza rapitori daca mi ati explica babeste care monturi si momeli dau cel mai mare randament ar fi ok . In special sticasi somn, dar si altele. Daca aveti timp dativa cu parerea precis intereseaza si pe altii. Tenks. 

milu, aceeasi poveste cu toti cei care sunt mai noi pe forum... nu cititi!!!
uita-te bine, si ai sa gasesti tot ce te intereseaza in legatura cu pestii rapitori. Are rost sa se reia aici discutii care deja exista pe forum? Citeste bine, si daca ceva nu gasesti, intrebi, dar ceva concret.
Sper sa nu te superi.
uita-te bine, si ai sa gasesti tot ce te intereseaza in legatura cu pestii rapitori. Are rost sa se reia aici discutii care deja exista pe forum? Citeste bine, si daca ceva nu gasesti, intrebi, dar ceva concret.
Sper sa nu te superi.
"Marea taina a existentei umane nu consta in a trai, ci in a sti pentru ce traiesti" - Dostoievski
probabil ai vazut fir textil la banii astia.milu scrie:Nelamurirea mea consta in faptul ca nu stiu unde s-al folosesc.L-am vazut in magazin costa 9.000 lei /m .Ce stie de e asa scump?.Ma duc la stiuca in week end pe balta si as incerca la wobler ,poti s-mi dai un pont bun ? Fir intins
ideea e ca firul asta practic nu are elasticitate. daca agati serios voblerul de ceva poti sa tragi cu incredere, in cel mai rau caz o sa se intrepte acul din ancora si recuperezi voblerul, in cel mai bun tractezi chestia de care s-a agatat. desigur trebuie sa ai si un nod serios.
in plus cu firul textil ai lanseuri mult mai mari.
un fir special de spining este berkley fireline , iti recomand fluo de 6-10lbs. iti trebuie in jur de 70m, lanseuri o sa ai de max 35-40m , restul e pentru drill

voblerele sunt un pic cam scumpe, eu zic sa incerci cu oscilante si shaduri+jiguri intai, nu de alta dar o sa te doara inima cand o sa lasi in apa 300.000 lei
pentru stiuca iti mai trebuie strune de 20-30cm.
-