ajutor

pescuitul stationar si/sau cu momeli naturale: rame, pestisori, lipitori, coropisnite, insecte, etc

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
milu
utilizator nou
utilizator nou

ajutor

Mesaj de milu » 23 Aug 2005, 20:25

Buna fratilor. Daca m ar ajuta cineva as fi foarte bucuros.Sunt cam incepator la faza rapitori daca mi ati explica babeste care monturi si momeli dau cel mai mare randament ar fi ok . In special sticasi somn, dar si altele. Daca aveti timp dativa cu parerea precis intereseaza si pe altii. Tenks. :shock:

Adi_
veteran
veteran

Mesaj de Adi_ » 23 Aug 2005, 22:49

milu, aceeasi poveste cu toti cei care sunt mai noi pe forum... nu cititi!!!
uita-te bine, si ai sa gasesti tot ce te intereseaza in legatura cu pestii rapitori. Are rost sa se reia aici discutii care deja exista pe forum? Citeste bine, si daca ceva nu gasesti, intrebi, dar ceva concret.
Sper sa nu te superi.
"Marea taina a existentei umane nu consta in a trai, ci in a sti pentru ce traiesti" - Dostoievski

milu
utilizator nou
utilizator nou

Raspuns

Mesaj de milu » 20 Sep 2005, 22:41

Merci pt. raspuns. Nu ma supar ,ai dreptate intr-o masura totusi as mai avea o nelamurire in privinta firului cu memorie.Ma poti lamuri? Thanks

fisherman
veteran
veteran

Mesaj de fisherman » 21 Sep 2005, 08:16

in ce anume consta nelamurirea ta?

Adi_
veteran
veteran

Mesaj de Adi_ » 21 Sep 2005, 09:58

un fir cu memorie, cand il desfasori de pe tambur, sta in spirala, lucru care nu e deloc bun la pescuitul cu naluci.
"Marea taina a existentei umane nu consta in a trai, ci in a sti pentru ce traiesti" - Dostoievski

milu
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de milu » 22 Sep 2005, 21:43

Nelamurirea mea consta in faptul ca nu stiu unde s-al folosesc.L-am vazut in magazin costa 9.000 lei /m .Ce stie de e asa scump?.Ma duc la stiuca in week end pe balta si as incerca la wobler ,poti s-mi dai un pont bun ? Fir intins

rica
utilizator constant
utilizator constant