Trusa rapitor
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
Re: Trusa rapitor
am citit thread-ul asta...si ma intreb de ce. sincer, Ionut, macar ai putea sa intrebi altfel... putin mai soft, si mai calm nu strica. pe aici sunt si pescari, sunt si incepatori (ca mine)... nu stiu ce esti tu, dar nu ordona sa ti se dea sfaturi de la cei care si-au omorat timpul pe apa...
in plus, am invatat ca pescuitul nu e matematica. daca iti zic eu ca rapala floating e bun si tu nu prinzi cu el ce faci ? investeste putin timp in cautari... documenteaza-te cu reviste sa-ti faci "baza"..citeste pe forum, si pune intrebari pertinente! pragmatice cum ai zis!
salau = gume, somn = gume + voblere, avat = voblere, recuperate pe filmul apei, rapid.
rusinea mea ca nu am prins nimic din cele de mai sus, dau sfaturi asa cum am primit si eu. cand le voi aplica sigur vor avea valoare! dar in 6 luni doar stiuca mi-a stat in cale!
vrei sa faci parte din comunitatea asta, care iti garantez ca te poate ajuta enorm !!!, fii putin mai calm, mai putin "director", si rezerva-ti putin timp de cautari inainte. ce nu e clar, colegii sigur iti vor sari in ajutor cu multiple experiente. gandeste-te ca oricum aloci timp pentru pescuit. macar 10% pe documentat si restu pe balta:)
in plus, am invatat ca pescuitul nu e matematica. daca iti zic eu ca rapala floating e bun si tu nu prinzi cu el ce faci ? investeste putin timp in cautari... documenteaza-te cu reviste sa-ti faci "baza"..citeste pe forum, si pune intrebari pertinente! pragmatice cum ai zis!
salau = gume, somn = gume + voblere, avat = voblere, recuperate pe filmul apei, rapid.
rusinea mea ca nu am prins nimic din cele de mai sus, dau sfaturi asa cum am primit si eu. cand le voi aplica sigur vor avea valoare! dar in 6 luni doar stiuca mi-a stat in cale!