The holy perch (despre biban)

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

8888
junior
junior

The holy perch (despre biban)

Mesaj de 8888 » 18 Iul 2008, 12:29

Salut,

Sunt incepator la spinning si as dori niste indrumare.
Am zis sa incerc sa dau la biban la inceput. Din cate am citit e un peste care nu necesita foarte multa experienta si e bataios 8)

Prima naluca care am incercat-o la biban, chiar astazi la Budeasa-Arges, a fost un vierme de cauciuc cu coada (asta e Twisteru? )
Din pacate a fost un esec, am incercat sa fac cam ce am citit ieri pe diverse site-uri, am lansat, am asteptat sa atina fundul apoi l-am retras usor, apoi l-am lasat sa cada pe fund iarasi, dar 3 ore fara nici un rezultat. Am incercat sa controlez "plasticul" cat mai natural posibil.

Dar au fost multe "variabile" care nu cred ca le-am nimerit, imi dau seama acum dupa ce am citit pe forumu asta.
1.jigul era mult prea greu si mare, cazand astfel foarte rapid
2."plasticul" era ceva ieftin luat cu ceva timp in urma din piata
3."plasticul e cam mare
4.probabil locul unde eram eu
5.faptul ca fundul apei avea alge

Are cineva un link care cuprinde un ghid complet pentru incepatori la pescuitul cu jig si naluci din plastic?

Am dat comanda ieri de niste naluci Curly Grub 4inch, 2SGM de la Action Plastics si Jig-uri de 3,5,11,17,21. ce gramaj trebuie sa aiba jigul pentru biban? Exista niste culori recomandate? Sau trebuie alese dupa "cum e balta"

Imi puteti recomanda niste modele de Naluci (twistere, lingurite, voblere, etc) mai pentru incepatori?

Daca e cineva care cunoaste lacul/barajul Budeasa si poate sa imi dea niste informatii ar fi perfect.

And also,
1.cand imi trage la naluca , se simte? trebuie sa il intep eu, sau se infige singur in ac
2.retragerea jigului trebuie sa fie rapida? lenta?
3.batul trebuie sa fie aproape de apa? sau indreptat in sus?