recomandare material didactic spinning

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

nicuB
junior
junior

recomandare material didactic spinning

Mesaj de nicuB » 15 Mar 2011, 11:56

salut pe toti pescarii,

sunt nou pe forum, sunt un incepator in ale spinning-ului, de obicei pescuiesc la crap dar cand am chef de miscare ies la spinning. mi-am cumparat o multime de voblere, plastice, etc. citeam pe undeva ca salmo thrill e bun la avat, hop si eu, cumparat salmo thrill, rapala RNR8 la stiuca, s.a.m.d.
problema e ca trebuie sa stiu si cum sa le folosesc. citesc de "walking the dog", jerking (cred ca am scris bine), etc si nu stiu cu ce se mananca. m-ar inceresa daca exista o carte sau un dvd care prezinta aceste stiluri de pescuit. sincer, nu am prins nici un peste cu Thrill sau RNR. in schimb am prins stiuca si avat cu o oscilanta luata cu 5 ron din piata. din cate am inteles, de la un pescar pe malul apei, thrill-ul nu-l "conduceam" cum trebuie prin apa, pozitia batului, mulinatul, erau gresite.
va rog daca se poate sa-mi recomandati ceva material didactic.

multumesc

IlieNeamt
veteran
veteran

Mesaj de IlieNeamt » 15 Mar 2011, 12:11

Vezi daca gasesti pe la cineva ghidul asta :

http://www.aventurilapescuit.ro/articol ... pitor.html
www.pentrupescuit.ro

ciprian savu
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de ciprian savu » 15 Mar 2011, 14:36

nicuB
junior
junior

Mesaj de nicuB » 15 Mar 2011, 15:47

imi arata cum sa tin batul pt fiecare stil in parte, cum sa conduc momeala?

sorinB
veteran
veteran

Mesaj de sorinB » 15 Mar 2011, 15:49

In nici un caz nu e pentru incepatori cartea, am avut-o si eu si am dat-o... :wink:
E scrisa prea academic, mai rau te incurci daca nu esti familiarizat cu unele tehnici sau chiar...cuvinte :)

nicuB
junior
junior

Mesaj de nicuB » 15 Mar 2011, 17:53

sorinB scrie: