recomandare bat spinning
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
Re: recomandare bat spinning
ce inaltime ai? si cu ce fel de naluci intentionezi sa pescuiesti?
1,65 Inaltime.Sunt un incepator al pescuitului la spinning,eu ma gandeam sa folosesc gume,voblere si linguri sa nu depaseasca 20 de grame.
Calmar Marius
-
- senior
Ceva din gama 10-30gr. merge f. bine pt. stiuca. Daca vrei de pe la 5 gr...astea nu prea urca peste 21 limita maxima, desi suporta mai mult, insa nu trebuie fortata. Deci daca vrei si pt. naluci usoare si mai grele ti-ar cam trebui doua. Daca te apuci serios de spinning renunta la ideea de a achizitiona un bat "bun la toate" ca nu merge. In bugetul tau se gasesc lansete destul de bune sa poti cumpara doua, de puteri diferite. Vezi de pilda lansetele din gama "Bokor". Cea de 7-25gr. s-ar incadra totusi in preferintele tale, merge si la jig si la reactive, poti arunca fara probleme naluci si mai grele, insa pt. echilibrare iti trebuie o mulineta la vre-o 250-300 gr., ceea ce nu e o tragedie pt. ca batul bine echilibrat in mana pare mai usor decat unul ca o pana dar care pica in nas sau pe cotor.
Ar fi ok 10-30 de grame.Am sa ma uit si in magazin sa pun mana pe ele sa vad cum sunt.
Nu vreau sa ma apun de sinning serios.Dar cand vreau sa pescuiesc vreau sa dau cu ansamblu cat de cat bunicel.La mulineta raman daiwa procaster de 3000.
Nu vreau sa ma apun de sinning serios.Dar cand vreau sa pescuiesc vreau sa dau cu ansamblu cat de cat bunicel.La mulineta raman daiwa procaster de 3000.
Calmar Marius