Despre fir textil si peruci

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Fabian1
junior
junior

Despre fir textil si peruci

Mesaj de Fabian1 » 12 Iun 2016, 09:52

Ce parere aveti despre rapala rapinova-x multi-game 22.2lb japan?

Il folosesc de cateva partide si am impresia ca fac cam multe peruci cu el, aruncand de la mal cu o lanseta 2.75.

Sunt pescar incepator(doar 1 an de rapitor la spinning) si vreau pe cineva sa ma sfatuiasca in privinta asta pentru ca am zile negre cu perucile :D

Pana acum foloseam fire de calitate mai slaba 8-braided fata ce rapala rapinova-x care e 4-braided si nu am avut probleme.

Despre echipamentul de pescuit va pot spune ca folosesc voblere handmade de 18 si 25 grame lanseta fiind de 7-30 grame si pestele tiinta fiind stiuca pe rau cat si pe balta.

buzias
veteran
veteran

Re: Despre fir textil si peruci

Mesaj de buzias » 12 Iun 2016, 15:35

Greu de crezut ca are ceva firul.... mai degraba mulineta ... ori nu aseaza bine firul ori ai incarcat prea mult tamburul , combinat cu lanseuri in forta... cu naluci usoare.... da, rezulta peruci .

cit_a
senior
senior

Mesaj de cit_a » 12 Iun 2016, 16:05

Ce mulineta folosesti ?

Fabian1
junior
junior

Mesaj de Fabian1 » 12 Iun 2016, 18:29

am un cormoran corcast 2500 si cred ca am tras firul pe tambur bine..

ati incercat careva firul pe care il folosesc eu?

Calin C
senior
senior

Mesaj de Calin C » 12 Iun 2016, 20:31

buzias scrie:Greu de crezut ca are ceva firul.... mai degraba mulineta ... ori nu aseaza bine firul ori ai incarcat prea mult tamburul , combinat cu lanseuri in forta... cu naluci usoare.... da, rezulta peruci .
Cam pe acolo cred și eu că e buba.

cit_a
senior
senior

Mesaj de cit_a » 13 Iun 2016, 18:57

Eu zic sa probezi firul pe o mulineta de calitate si ai sa vezi ca firul nu are nimic !

tdum
veteran
veteran

Mesaj de tdum » 14 Iun 2016, 09:28

Raspuns la topic.