pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
CatalinS
- utilizator nou

Salutare,
Sunt novice in pescuitul la spinning si m-ar interesa sa stiu cum se leaga corect o naluca de fir. Eu m-am gandit sa pun in capatul firului o agrafa cu vartej pentru a schimba foarte repede voblerele sau linguritele... insa nu stiu cat de ok este pentru ca ma gandesc ca nu mai evolueaza la fel de bine daca le-as face nod de fiecare data. Voi ce ziceti? Si daca tot suntem la capitolul asta...sugerati-mi si mie va rog ce nod sa folosesc pentru legarea nalucii...daca se poate unul fff simplu
Mersi!
-
MRobert
- utilizator constant

http://www.pescuit-sportiv.ro/noduri-pe ... apala.html eu folosesc un nod rapala.acum depinde si eu sunt incepator dar prefer nodul.agrafele pot influenta evolutia voblerelor in special a microvoblerelor.agrafele pot fi folosite pentru voblere mari de la 10 cm in sus.parerea mea.
-
semlecangheorghe
- veteran

...La rotative,oscilante,poti folosi agrafe cu virtej,este chiar indicat pentru a reduce rasucirea firului.Dar la woblere poti folosi si agrafe ori snap-uri,care sa aiba marimea corelata cu cea a nalucii..Cel mai adevarat e sa folosesti nodul pe fir,da'cine are rabdare sa tot faca pe noduri ..eu unul nu am...

Si-Gi Lures wobblers&more..
.
-
fanelul
- veteran

La microvoblere snap-ul e bun dar trebuie verificat periodic. Am pierdut ceva naluci fiindca nu am facut asta. Merg si vartejurile cu duolock 00 mai ales ca domnul clean nu prea urmareste unde pescuiesc eu, preferand atacul pe "aterizare".
La voblerele normale ca marime nu e nici o problema sa folosesti vartej+agrafa, daca pescuiesti in Ro nici cu mai este nevoie de marime peste 1!!
RX6 & Daiwa SS owner!
-
anem
- veteran