Cleanul pana cand?
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
- serbanhbk!!
- veteran
Cleanul pana cand?
Vara aceasta am avut partide foarte bune la spinning la clean(pe rau) si avand in vedere ca sunt incepator intr-ale spinningului as dori sa stiu cam pana in ce perioada trage acest peste la momeli artificiale?Multumiri anticipate! 

Pe rau poti face treaba cam tot timpul anului.... am prins clean si in Decembrie la vobler..... bine, recunosc ca nu era inghetat si temperaturile erau peste 0 grade... da totusi era in decembrie. Deci se poate prinde cam tot timpul anului, insa iarna e mai greu de localizat si, si mai greu de convins sa atace.

- Hentzone
- utilizator constant
clean prinzi in tot timpul anului, io am prins si in decembrie si ianuarie pe Mures dar trebuie sa-l cauti la adancimi mai mari, si in regiunea mea am noroc k ii o termocentrala care deverseaza apa calda si nu inghealtza apa in aval de ea indiferent cate grade sunt in minus... asa k am posibilitatea de a pescui la clean indiferent de conditziile meteo... dar in principiu cred k mananca oriunde dai de el pe apa neinghetzata
- Dornea Ionut
- senior
Eu personal am prins la vobler pana tarziu in toamna... mai ales in octombrie...
Iar iarna la stationar cu naturale... Se cam prinde in tot timpul anului. Dar si aici se aplica regula: iarna nu-i ca vara, deci regulile se schimba radical!!
Iar iarna la stationar cu naturale... Se cam prinde in tot timpul anului. Dar si aici se aplica regula: iarna nu-i ca vara, deci regulile se schimba radical!!
Messenger: dorneai
Mail: dorneai@yahoo.com
In rest, va... fir intins si peste-n punga...
Ca sa iti dai seama cat de prost esti, trebuie sa gandesti totusi putin
Mail: dorneai@yahoo.com
In rest, va... fir intins si peste-n punga...
Ca sa iti dai seama cat de prost esti, trebuie sa gandesti totusi putin