Universitatea de agronomie Cluj-Napoca
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori
-
- utilizator constant
Re: Universitatea de agronomie Cluj-Napoca
Pose scrie: Sunt student la facultatea de Silvicultura anul I si vreau sa cunosc pescarii de rapitori din cadrul facultatii si nu numai .
Omu a intrebat, eu am raspuns!!
Salut. Si eu sunt tot la USAMV Cluj dar in calitate de angajat. Din cate vad tu esti mai mult interesat de rapitorii de pe balti ,gen stiuca, etc. Din pacate locatiile pentru acestia sunt reduse in zona Clujului si m-am reprofilat pe locatiile montane Tarnita, Belis etc. la pescuitul cleanului si pastravului la artificiale. Daca vrei putem sa avem discutii pe orice tema de pescuit la rapitori.Pose scrie:Nu stiu daca am postat in locul potrivit dar sper sa fie ok. Pt ce am postat? Sunt student la facultatea de Silvicultura anul I si vreau sa cunosc pescarii de rapitori din cadrul facultatii si nu numai . As fi incantat sa am ceva discutii de pescuit cu acestia, sau sa organizam o intalnire undeva, sa ne si cunoastem cu ocazia asta.Am tot intrebat prin facultate dar nu mi sa oferit un raspuns concret si m-am gandit ca aici ar fi locul potrivit.Multumesc anticipat pt intelegere.
..
Salut! Eu sunt Razvan, student la UBB - fac. de drept .. Haideti sa ne intalnim sa ne cunoastem.. Ce ziceti? Fixam o intalnire ( o bere, o ceva..
) ? Astept raspunsurile voastre. Cius 

Pescuit. Natura si pasiune. Departe de lumea dezlantuita.