Spinning langa Targu Mures
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori
Spinning langa Targu Mures
Salut... Eu sunt student la tgm si nu stiu locuri de pescuit unde merita mers... desigur pt spinning! M-ar interesa in mod special stiuca, bibanul, salaul!! Daca stie cineva si imi spune si mie as fi foarte recunoscator
Cred ca cel mai apropiat lac sus mentionat ar fi lacul Bezid
http://www.pescuitul.ro/ps/page.php/id/ ... l%20Bezid/
http://www.pescuitul.ro/ps/page.php/id/ ... l%20Bezid/
FISHING IS LIFE.
The rest just details!
The rest just details!
-
- utilizator constant
Poti incerca lacul de la Faragau, acolo este stiuca, biban si ceva salau. Taxa este de 35 lei dar este un lac frumos cu plauri care merita vizitat macar odata.
La Santioana lacurile au apa foarte putina din cauza secetei, am fost sambata dar numai cateva marlite s-au prezentat. Daca mergi acolo iti recomand sa ai la tine o galeata mai mare in care poti tine marlitele cateva ore si apoi sa le eliberezi in Mures, care este foarte aproape.
Ar mai fi Muresul cum a zis si Silent...
La Santioana lacurile au apa foarte putina din cauza secetei, am fost sambata dar numai cateva marlite s-au prezentat. Daca mergi acolo iti recomand sa ai la tine o galeata mai mare in care poti tine marlitele cateva ore si apoi sa le eliberezi in Mures, care este foarte aproape.
Ar mai fi Muresul cum a zis si Silent...
Salau pe mures mai ales in zona orasului nu are rost sa cauti, marlite poti sa prinzi sub barajul de la Sancrai poate pica si unul mai imbracat dar slabe sanse... Pe lacul Bezid ai sanse la cateva strapi daca folosesti barca, de pe mal e nasol, biban gasesti la Faragau sau la Saulia. Mai sunt cateva locuri bune in zona aeroportului dar "unii au abonament " acolo si nu ai loc de fire si lansetele stationaristiilor.